יום חמישי, 28 בינואר 2021

מה אפשר לעשות כשמרגישים עצובים? עצבניים? מדוכדכים?



יש לנו 100% אחריות על איך אנחנו מרגישים



אנחנו אוהבים להאשים את מה שקורה בחיים שלנו

אנחנו אוהבים להודות על מה שקורה בחיים שלנו


אבל


החיים לא אשמים - גם אנחנו לא

החיים לא באמת משמחים - מזל שלנו שאנחנו עושים אותם כאלה

הכל עיניין של בחירה ולקיחת אחריות


כל סיטואציה היא במהות שלה אובייקטיבית

פשוט אירוע זמני

ומשם עלינו לבחור איזו חוויה נעשה ממנו


למשל גלידה

הרבה אנשים אוהבים

ואני ממש לא

אז זה לא שלאכול גלידה זה אירוע משמח לכולם 😉

אני אוהבת את הגלידה שלי נמסה (לכו תבינו 🤣🤣🤣)


או חום יולי אוגוסט בארץ

להרבה אנשים זה תיק והלוואי שיגמר כמה שיותר מהר

ובשבילי זאת מתנה (צרפתיה, נו מה 😅) ואם הייתי יכולה, הייתי מבקשת שלא יפסק לעולם 💖


אז יש גלידות

יש חום קיץ

וכל אחד יכול לעשות עם זה מה שטוב לו 💖


זאת כל המהות שלנו

זאת מהות החיים

להרגיש ❣️


להרגיש טוב או רע

לא רלוונטי במהות

ועדיין

אם כבר אני בוחרת בחיים סובייקטיביים

אז שיהיו אופטימיים 🥰

לא?! 😉





 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה