יום ראשון, 10 בינואר 2021

עם איזה משפט אתם קמים בבוקר



« איזה כיף היום״
זה היה המשפט הראשון שעלה לי לראש
עוד לפני שאלתי את עצמי
איזה יום היום?
מה עושים היום?
מה תיהיה ההפתעה שתמלא את היום?
לבד
מעצמו
זה המשפט הראשון ששמעתי בראש
איזה כיף
ואז
כמו כל בן אדם הגיוני חיפשתי ״למה?״
מה גרם לי לחשוב ולהרגיש את זה כדבר ראשון על בוקר?
אולי ככה אבין למה האושר הזה בא על הבוקר...
אז הסתכלתי על מה יש לי לעשות היום?
שום דבר מיוחד...יום שיגרתי בהחלט...עם שיווק לקליניקה, טיול לכלב וזמן פנוי לעצמי...כמו כל יום
אז חשבתי על הילדים...מקורות אושר שכמותם ...אבל גם פה, שום דבר מיוחד, כל אחד בשיגרה שלו/שלה וסביר שלא נתראה...כרגיל בימי ראשון
אז חשבתי על הבן זוג המדהים שלי…אולי זמן איכות צפוי, אולי משהו מיוחד היה אתמול והשאיר שובל...כלום הכל כרגיל…
אז אולי החלום שחלמתי בלילה, השאיר אותי בתחושה נפלאה...אבל ממה שאני זוכרת זה דווקא לא היה חלום טוב בכלל מפחיד אפילו
ואז הבנתי
ההודיה כבר לא צריכה סיבה
היא כבר לא צריכה לבוא ממני במודע
ואני לא רק מרגישה אותה בעקבות כל מה שקורה לי
או נזכרת בה בכל רגע אפשרי (כי היא קסם לחיים)
אלא היא פה חלק ממני בכל רגע
מהנה את יומי מהרגע הראשון של היום
איזה כיף לי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה