יום חמישי, 21 בינואר 2021

איך אפשר לחזור לאהב את עצמינו?


רגשות לא באים מבחוץ



אנחנו לא מרגישים בעקבות מה שקורה בחוץ,

רגשות לא תלויים במה שקורה בחיים מחוץ לנו,



רגשות הם רק הפשרשנות הפנימית שלנו על מה שאנחנו רואים...



והאמת שאני אפילו לא בטוחה

שהדברים קורים בסדר הזה


זה כבר כמעט שנה שאני בבית

מסגר לסגר

וחיה סוג של סגר מרצון בין לבין 🤣🤣😅

מבחירה

מרצון בהתבודדות

בתהליך מדהים של הקשבה פנימית

והתפתחות אישית



וככל שהזמן עובר

אני מבינה שרגשות יש

כל יום , כל היום,

הולכות ומתחלפות ומשתנות

מבלי באמת סיבה חיצונית



גם כשכל יום נראה כמעט אותו דבר

גם כשכל רגע ללא שינויים מהותיים

עדיין

הרגשות שונים הולכים, באים ומשתנים...



לפעמים אני מרגישה מועקה והדמעות זולגות...

לפעמים אני בהודיה עד דמעות 🤣

לפעמים נעים ורגוע,

לפעמים לחוץ ומכווץ...

ובחוץ...כלום...הכל אותו דבר בידיוק 😅


אז מה הקטע?

מאיפה באים הרגשות בעצם? 😳



מהגוף שפועל כל היום ומשדר איך אנחנו מרגישים פנימה?

מהמחשבות שרצות כל הזמן ומשדרות אותות גם ללב?

או שהם תדר עצמאי שמפעיל אותנו , כמו רוח, קור, שמש...?



מה שבטוח זה שאנחנו רגילים לתת להם סיבה

לראות אותם כתגובה ל...


ואולי זה הפוך?

כמו הרגעים האלה שקמים עצבניים והכל מעצבן לאורך כל היום...😬

או כשקורה משהו כל כך משמח שלא משנה מה קורה אין דרך למחוק את החיוך שיש לנו על הפנים 😍



ואם רגש הוא פשוט רטט שקובע מה איך המציאות שלנו תראה...ותרגיש...היום






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה