יום ראשון, 3 בינואר 2021

מה אומרים לנו 12 הימים ראשונים של ינואר

 

12 ימים ראשונים של ינואר שמעתי שכל אחד מ12 הימים של חודש ינואר יכול לעזור לנו להבין מה יהיה התדר של אותו חודש 
01/01 - ינואר
 02/01 - פברואר וכך הלאה ... 
אז החלטתי לבדוק את זה 😉🧐 
אז אם גם אתם רוצים שימו לב איך אתם מרגישים בכל אחד מהימים האלה כי התדר זה לא רק מה שבא אלא בעיקר מה אנחנו עושים עם זה אז אישית 
בינתיים
 01/01 - היה קשה לעיכול 😅 אחרי ארוחת סילבסטר וכמה טיפות האלכוהול 😬 אז נחתי, בלי להתרגש...פשוט לתת לתחושה בגוף להיות , בלי להילחם, להתבאס...בידיעה שזה יעבור ❤️ 
 02/01- הודיה זה התאריך יום הולדת של אמא שלי אישה כל כך מיוחדת , כל כך מלאת נתינה והכלה ...אז אני מודה עליה ...ועל חודש פברואר 😉👍 
 03/01 - התרגשות והמוןןןןןן הודיה❣️ היום, בפעם הראשונה, אני מוציאה לעולם בייבי שכבר זמן מה מחכה לזמן הנכון לי ולו 💖
(מי רוצה להצטרף מוזמן 🥰) 
 והבוקר עוד לפני זה הציפה אותי הודיה בממדים שקשה לתאר על מי שיש 🥰💖💞❤️💖 וואו 💖 
 
 ומה אתכם? 
מעניין 😅

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה