יום חמישי, 14 בינואר 2021

למה כל כך חשוב לקחת את הזמן?



איך יודעים מי אנחנו באמת?

ומה אנחנו רוצים באמת?

איך מחזירים את החיים האלה להיות החיים שלנו באמת?!



כולנו חושבים שאנחנו פה

לעשות...עוד ועוד...



אני פה להזכיר

למי שמסכים

שאנחנו פה,

קודם כל להרגיש...ומשם לעשות...אם נרגיש שזה נכון 😉



אני פה להזכיר לך

לקחת את הזמן

להיות בנוכחות 💖

לשמוע את השקט

לא לעשות

רק להיות


כי ברגע שנתרגל

לעצור ולהרגיש🥰

כמה אנחנו עושים כשאנחנו לא עושים כלום

נתרגל להרגיש מי שאנחנו באמת



ואני מאמינה שזאת הסיבה (או לפחות החשובה שבהן)

למה ״מכניסים״ אותנו שוב ושוב לסגר



אז אם תשאלו אותי

בעד או נגד הסגר?


אז אני בעד 💪

למה?

למרות שאני לא מאמינה שרלוונטי מה שאומרים לנו לעשות

*אני מאמינה שמאוד רלוונטי מה אנחנו עושים עם זה!*



1- כי החלטתי שאני לוקחת כל מה שבא לחיים שלי על הצד הטוב ביותר - אושר ושלווה הם לא מציאות חיצונית אלא בחירה אישית 🥰



2- כי הוא מלמד אותנו להעריך את הזמן אחרת 🎁

אם חשבנו שאין זמן והכל דחוס ומתיש...אז הנה פתאום יש לנו מלא זמן להחליט סוף סוף מה עושים איתו 😉

אז נכון יכולנו ללמוד את זה בסדר הראשון, או השני...כנראה שיש עוד אנשים שעוד לא הבינו את המסר אז יאללה...בואו נפנים 😉 שנוכל גם בלי 😅



3- מאפשר לנו ללמוד שיש לנו ערך גם בלי עשיה, בלי מרוץ החיים,

בלי לחץ ושיגרה...

גם פה נראה שהרוב כבר שינו את הגישה שלהם...וכנראה לא מספיק



4- מזכיר לנו שבין כלכלה לחיים ...אנחנו בוחרים בחיים 💖



5- ולי אישית חשוב לזכור שחוקים והנחיות לא באות להגביל את החופש שלי אלא הם פה דווקא להזכיר לנו שמישהו מגן עלינו (אם בצדק או בדרך הנכונה - זה סיפור אחר😉)

ובעיקר שאם אנחנו נקח אחריות על עצמנו כל זה כבר לא יהיה רלוונטי 🤷‍♀️



6- בעד או נגד הסגר

בשבילי זאת בחירה רגשית

להרגיש חופשיה מבפנים...לא משנה מה 🌈



וכן...יש גם הרבה דרכים שליליים להגיד על הסגר

משנה משהו? לא !

נותן לי להרגיש יותר טוב להגיד אותן?

לא !

אז למה לי...







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה