יום חמישי, 9 ביולי 2020

איך עוצרים את הביקורתיות?!

מכירה את המשפט

״אבל למה אני כזאת....????? אוףףףףףף....״

מביא איתו תחושה לא משהו


אני הכרתי אותו, טוב מידי, במשך שנים


אבל יש לזה פתרון!
עובדתית, אני נגמלתי ממנו !


לכולנו יש חלקים שהיינו ממש רוצים לשנות

או לפחות להבין למה

למה זה מפעיל אותנו

למה זה עוצר אותנו

למה זה לא מאפשר לי לעשות ולהיות כמו כולם???


אז אם הצלחת להבין נהדר

ואם לא...לא נורא 😉


מה שכן חשוב לבדוק

זה האם עצרת לאהב את זה?

כן , את הדבר המעצבן הזה

שלא כמו אצל כולם

שמיוחד לך

ונותן לך להרגיש אפילו מוזרה והזויה...


ביום שאמצתי את הגישה הזאת המון השתנה בחיי

אז המלצה שלי

עוד לפני שאת מנסה להבין

תאהבי אותו❣️

תאהבי גם את החלק הזה בך 🥰

הוא חמוד

הוא מתוק

הוא מיוחד

ובעיקר הוא חלק ממך אז הוא בטח שווה מאוד💖


ואספר לך סוד :

אם תאהבי גם את החלקים האלה בך

זה יכול רק להגמר טוב


אז תדעי

את לא שונה אלא מיוחדת ❣️

ויחודיות זה תמיד יתרון! 💪

לא מתלוננים על יתרונות אלא מתעלים אותם באהבה וגאווה!

וגם אם לא מצאת את היתרון,

ברגע שתסכימי לתת לכל החלקים שבך מקום וחמלה הם כבר לא יבלוטו לך לעין כל כך הרבה,

ויעצבנו אותך הרבה פחות 


ואתן לך דוגמאה מהחיים שלי 

אני ממש לא אוהבת לדבר בטלפון

ממש לא ברור למה אבללא אוהבת !

אז אני יכולה ללכת לטפל בזהאופציהמתישהו

או אני יכולה לאהב את זהעכשיו!


ומה זה נתן לי לאהב את החלק המוזר הזה בי?!

1- מעלים יסורי מצפון - לחיות בלי יסורי מצפון זאת מתנה אדירה ומומלצת לכולם

2- פנוייה להעצים יכולות אחרות - אם אני לא עסוקה בלהלחם בעצמי, אני פנויה לדברים אחרים, ובמקרה הזה פיתחתי יכולות כתיבה - למדתי לכתוב עוד ועוד , מדוייק יותר , ברור יותר - ולאחת שהייתה עושה שגיאות כתיב על כמעט כל מילה (בלי להגזים) זה הישג 💪👍

3- כשאני עונה זאת ממש תחושה של גאווה על ההישג ואני ממש עוצרת לפרגן לעצמי על זה 💪👍 כמו שהייתי מפרגנת לילד שלי שמצליח להתגבר על משהו שקשה לו

4- לאלה שאני עונה לכם לטלפון ...תגידו תודה גדולה 🤣🤣🤣

ועדיין ממליצה לכם לכתוב לי 😉🤣


אז להבין מה שמפעיל אותי בחיים הוא החקר המרתק ביותר ...ואולי עוד אבין למה

אבל לאהב את עצמי בכל רגע בחיים היא המטרה נעימה ביותרועל זה אני הולכת על בטוח קודם כל 🥰



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה