יום חמישי, 30 ביולי 2020

זוגיות! אחת השווים בחיים!! אחת המאתגרים בחיים!!!

לפני כמה שנים החלטתי שהזוגיות שלי תראה כמו החלום של כולנו

איש אוהב, מאוהב, מחבק, מנשק…

זוגיות מלאת תשוקה ואהבה!




ולרוב, מאז שהחלטתי זה מצליח

אבל גם לנו יש עליות וירידות,

לא תמיד אנחנו שנינו נשארים מספיק באיזון כדי לא לחוות שגם לנו זה בורח לפעמים…




אז לפני כמה ימים זה בידיוק מה שהיה

פתאום שמתי, לב לא רק לירידה

אלא בעיקר כמה היא כבר לא מתאימה לי

הרגשתי געגוע חזק לחלום המיוחל והמדהים שאנחנו מסוגלים לייצר לעצמינו…




אז לרגע כאבתי את זה

כיווץ חזק מילא אותי

פשוט כאב…כאב פיזי…

חזק הגעגועים האלה כדי להמחיש את החסר…

עד הגוף!




אבל אני ממוקדת מטרה !

אני ממוקדת על האושר שלי!

אני ממוקדת להרגיש אושר בתוכי!

אז מה עשיתי?

לקחתי את הגעגועים האלה והפכתי אותם למתנה הכי גדולה שלי




במקום לכאוב ולהתכווץ

בחרתי להודות!

הכאב והגעגוע שעלה קודם, עלה עם תמונות מאוד ברורות של רגעי אושר שאליהם אני מתגעגעת …כן ! אני זוכרת!

והזיכרון מאפשר לי לדעת למה!

אני יודעת בידיוק למה אני מתגעגעת! יכולה לראות את זה! יכולה להרגיש את זה! בגוף!

אז לקחתי את הזכרון ובמקום לתת לו לכווץ אותי ולכאוב לי החלטתי לקחת אותו כאחד הרגעים המאושרים בחיי (כי באמת כך היה) ולחוות אותו ככזה!

לא כחסר אלא במתנה שאפשר רק להודות עליה!

לא ככואב אלא כממלא אותי שמחה ואהבה!




מכירות את המשפט מהשיר ״אני יודע שזכיתי לאהב!״?!

אז כזה!




ואם התחושת הודיה התלהכתי כל היום

עם חיוך שלא יורד משפתיי,

עם פרפרים בבטן שמרגשים אותי




והבנתי

אפילו האושר הזוגי שלי לא תלוי בדבר ובאיש

את האושר אני חייה אותו מתי שאני מחליטה

מתי שאני בוחרת להרגיש אותו!




האיש יבוא ויחבק…מדהים! אבל אני כבר לא באמת צריכה את זה…יש לי את זה בתוכי גם בלי קשר אליו!




הגוף זוכר! זה כלי מדהים !!

ולא רק לכאבים ולטראומות

זה גם כלי לאושר !




אז גם את

אם את רוצה זוגיות שמרגישה מרגשת כמו בהתחלה

להחזיר אותה למקום ההכי ממלא שלה

תיהיהי שם! פה! עכשיו!

תחיהי את הזיכרון ולא תצטרכי לחכות לדבר ולאף אחד

זה יהיה שלך כי זה כבר שלך!




וסתם בשביל הקטע רק אספר לך שאחרי שכבר לא הייתי צריכה את זה בחוץ, זה בידיוק מה שקרה בכל זאת

האיש חיבק, האיש נישק ואהב בידיוק כמו שנזכרתי !

אין עליו!

אין עליי!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה