יום חמישי, 16 ביולי 2020

מה זאת מציאות בכלל וכמה השפעה יש לנו עליה?

המציאות שלך לא תלויה במה שקורה בחייך!

הצחקתי אותך?!


בילבלתי אותך?!



אני אסביר את עצמי ואז תגידי לי איך את מרגישה..

מה שקובע את המציאות שלנו הוא הרגש!

התגובות שלנו נקבעות לפי מה שאנחנו מרגישות...או חושבות שאנחנו מרגישות...

כמה פעמים מצאת את עצמך מול סיטואציה והגבת בכעס? קרה לך שהסיטואציה זאת התרחשה שוב כמה שבועות לאחר מכן, אבל הפעם הגבת בחיוך?!



אני זוכרת כשהייתי אמא צעירה, כמה היה מטריף אותי שהילדים אמורים ללכת לישון וזה לא קורה!

השעה שקבעתי לי ולהם כבר הגיעה, הם היו מקולחים ואחרי ארוחת ערב.. אבל זה פשוט לא קרה!

זאת הייתה השעה שמבחינתי, אחרי היום הארוך והמתיש שעבר עליי כבר לא היה לי סבלנות, כבר לא נשארו לי כוחות.

וכל עיכוב אפילו הכי קטן וכל בקשה מהילדים הרגישו לי כמעמסה והרגשתי שכבר אין לי מאיפה לתת… לפעמים כל-כך יצאתי מאיזון שצעקתי…


לא נעים…


והיו ימים, שלא ברור למה ואיך, שהמצברים עוד הרגישו לי ממש מלאים להכיל ולקבל… ואותה שעה מתסכלת מתישה ומעצבנת עברה עם צחוקים וחיבוקים… היה עובר הרבה יותר מהר (הזמן טס כשנהנים 😜) ואיזה כיף זה היה !



אז.. זאת הייתה אותה סיטואציה, כל יום מחדש, אותה מציאות כביכול...

אבל ממש לא!

באחת הרגשתי מרוקנת רגשית… ושהביאה איתה גם כעס ורגשות אשמה בסופו של יום

והשנייה ממלאת ומעצימה! וגם הילדים הרגישו את זה


אז מציאות לא תלויה במציאות

המציאות היחידה שאנחנו חיים היא המציאות הרגשית שאנחנו חיים!




זאת הייתה רק דוגמא אחת, אבל אני מבטיחה לך שזה עובד בכל מצב.

לאורך ולרוחב, פנימה והחוצה.

כל סיטואציה לא באמת רלוונטית בפני עצמה לחיים

מה שחשוב זה מה שאנחנו מרגישים כלפיה



אז טיפ ממני אלייך

אם משהו מרגיש לך מרגיז, מתסכל, צולע, מעצבן, עצוב, או פשוט לא מדוייק לאושר שלך..

אז נכון, זה מה שעולה בך

באותה נשימה את יכולה לעצור ולמצוא את הרגשות האחרים, והנעימים יותר, שיהפכו את היום שלך לחלום או לפחות לאחלה יום. למשל עם הילדים...תזכרי כמה זכית שהם בחייך וכבר תרגישי אחרת....או שכל עיכוב מצידם היא רק דרך להגיד לך כמה הם נהנים בחברתך!



המציאות שלך תלויה רק בך!

וברגע שתסכימי להרגיש כמה זאת את שמעצבת אותה, תרגישי גם כמה לא משנה מה ״באמת״ קורה במציאות

את לא תלויה בזה

את יכולה לשנות הכל

האושר שלך לא תלוי בזה

האושר שלך והרגעים הקסומים של החיים תלויים רק בך!



ועוד טופ קטן :

תזכרי מה חשוב לך באמת ותבחרי את המלחמות שלך!
לחנך את הילדים ושיקשיבו לך זה חשוב

ללמד אותם לחיות בסביבה אוהבת מתוך התחשבות הדדית זה יותר חשוב!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה