יום ראשון, 21 במרץ 2021

לתת לגירסה הייחודית שאת נוכחות וקיום!

רוצה לחיות מי את באמת?!
רוצה לתת לגירסה הייחודית שאת נוכחות וקיום?!
רוצה להיות מה שאת מקווה שאת יכולה להיות?!

לזה אני פה 💖
אני לא פה לשנות אף אחד,
אני רק פה כדי לתת נוכחות לעצמך בגירסה שאת רוצה להיות💗

כאשר אני פוגשת מישהו
אני שומעת אותו, אותה 💕
אבל אני מרגישה משהו אחר לגמרי 💗
אני מרגישה אותו או אותה
בגירסת הרצונות הגבוהים שהיא, שהוא❣️

אני מרגישה מי את רוצה להיות
כידיעה❣️
כדמות שאין עליה עירעורין בליבי
כי היא קיימת - ללא עירעורין - היא כבר פה
וכל מה שהיא מבקשת היא התשומת לב שלנו, ההסכמה שהיא חייה וקיימת,
לא פחות מאיך שאת חווה את עצמך כרגע...

אני פה להאיר
איפה שדחוס ומכווץ,
כדי לאפשר לך להמיס ולמוסס את הסיפורים שאת מספרת לעצמך , המשאירים אותך קטנה ומעורערת
ולראות איתי
להסכים איתי
לתת נוכחות אמיתית למי שאת חושבת שהוא רק רצון רחוק...משאלת לב...לפעמים אשליה שאי אפשר להשיג אותה...

ואני אומרת לך:
הגירסה הזאת כבר קיימת כאן ועכשיו❣️ הגירסה הזאת רק מחכה להסכמה שלך❣️ הגירסה הזאת שאת רק מחכה שתתני לה נוכחות וקיימות ❣️

אני רואה אותך❣️
אני רואה איפה את היום 💕
אני מרגישה מה את רוצה להיות 💖
מבינה מה מפריע לך לגשר בין השניים 💗
ומאמינה בך שקטן עלייך לעבור לצד השני של הגשר הזה 🥰

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה