יום חמישי, 18 במרץ 2021

החיים הם משחק

 



לא רק משחק של קבלה (כמו שמוסבר בסרטון )

אלא של יצירה או התגלמות




החיים לא באמת באים מבחוץ,

לא באמת קורים לנו…




אנחנו שדה אלקטרומגנטי

פועל ופועם ללא הרף

דרך המחשבות שלנו,

הרגשות שלנו,

הפעילות הפיזיולוגית שלנו

והם אלה ה״נדחסים״ בחומר עד כדי התגלמות בסיטואציות, אינטראקציות וחפצים




לא סתם יש רק אנשים חמודים וחכמים סביבי

זה נכון שחלק מזה זה בגלל שכך אני בוחרת להסתכל עליהם

אבל זה גם

ובעיקר

כי ככה אני חיה, חושבת, מרגישה ומעבדת פיזית

את העולם שאני!




עיבוד רגשי זה או אחר משנה חיים ללא ספק

אבל לא רק בגלל התגובה שהוא מאפשר לנו לחיים

אלא גם כי כך אני רוטטת מבפנים החוצה!




מי שאני בתוכי קובעת את המציאות שלי בחוץ




האמונות שלנו

הן לא רק רגש ומחשבות

הם חומר התופס גשמיות בעולם




אז מה חוקי המשחק הפנימיים שלך?

איזה עולם אנחנו מגשימים תרתי משמע?




ובעיקר איזה עולם אנחנו רוצים לראות, להרגיש ולחיות?!






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה