יום ראשון, 21 בפברואר 2021

We are how we eat ❣️

 


We are what you eat...
ובעיקר
We are how we eat
לכל מי שמצמצם את עצמו מול אוכל
או
לכל מי לא מצליח לאזן את עצמו מול אוכל...ועם זה מרגיש איסורי מצפון...
בעקבות הסגרים והשיגרה הלא שיגרתית שאנחנו חווים כרגע
אשמח לעזור
אחד המסרים הענקיים של התקופה המיוחדת הזאת שאנחנו חיים כרגע
הוא לחזור לחופש הפנימי
להנחיה הפנימית
בכל תחומי החיים
ובטח ובטח גם מול אוכל!
אני מתמיד אוכלת מה שאפשר לקרוא לו ״אכילה אינטואיטיבית״
הגוף מנחה אותי
מה כן נכנס,
מה לא נכנס,
מתי
ואפילו מעביר אותי תהליכים תודעתיים מתוך חשקים ודחפים
הוא גם עוצר אותי
אז אין מה לדאוג או להחליט מראש כמה לאכול
הגוף כבר יגיד לי
הגוף הוא המצפן
הגוף הוא התודעה הגבוה המוגשמת בחומר!
אז כן יש בו גם את צדדים הפחות מאוזנים מטבעם
אבל כמו שאפשר לבחור איך אנחנו מרגישים ולבחור איך אנחנו תופסים את החיים,
כך שאפשר להקשיב לקולות השונים שבגוף,
ולבחור באלה המאפשרים לנו לבחור
בבריאות (בריאת מציאות)
באיזון
בזרימה
בשפע...
מה שאנחנו רוצים לחיות
יכול להתהוות דרך מחשבות ורגשות
ובהחלט גם יכול להתקיים בתוכינו לפי איך שנבחר להתנהל מול אוכל!
אז אם מרגיש לך שדי לדיאטות, די לחוסר איזון,
רוצה שפע וזרימה בחיים...
זה הזמן ללמוד ״אכילה אינטואיטיבית״
תזונה ללא מעצורים (בעיקר חיצוניים)
תזונה מדוייקת ומותאמת אישית
מתוך כבוד ואמונה מלאה בגוף
כי אם שכחנו שהטבע שלנו הוא להיות בריאים
תמיד אפשר לזכור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה