יום חמישי, 25 בפברואר 2021

פשוט מרגש!!!

  בזמן טיפול, 

אחרי החלק של השיח המפרה והפותח אופקים ותובנות, 

וברגע שאנחנו עוברים לטיפול מגע על המזרן , 

אני תמיד עוצמת עיניים להרגיש מה גוף מבקש , באמונה מלאה בכל היופי שבכל אחד מאיתנו עד כאן…

כרגיל 

אבל בזמן האחרון, 

ברגע שאני עוצמת את העיניים 

אני רואה לנגד עיניי דמות, 

סוג של הולוגרמה של המטופל שכרגע שוכב על המזרן . 

והיום , זה היה מרגש במיוחד 

כי הדמות שראיתי הייתה הרבה יותר ברורה 

ומעבר לזה הרגשתי שהדמות היא בעצם המטופל בו אני מטפלת פיזית כרגע, במלוא הפוטנציאל שלו ! 

(סוג של האמונה האין סופית שלי בו, בהתגלמותה הפיזית). ממש ראיתי והרגשתי, למרות שכביכול רק בעיניי רוחי חופש, פתיחות והשטטות בהתגלמותם, רוקדים ומשתעשעים כגוף 💗 

הייתה חוויה שאין כמותה להרגיש את התדר של הדמות הזאת 

ועליה שמתי את כל תשומת הלב שלי כל הטיפול (כך התבקשתי), 

בזמן שהידיים שלי מביאות נוכחות איפה שהגוף הפיזי מבקש הבנתי שמעצם זה שאני רואה את הדמות הזאת, 

כך אני נותנת לה נוכחות וקיום , 

מאפשרת לה להיות עוד ועוד 

ולא רק בעיניי רוחי ! 

כבר ככה היה מרגש ומפליא 

אבל כשהמטופלת בסיום הטיפול אמרה שהרגישה, 

בזמן של אחת התנועות שעשיתי לה, 

את הקלילות ואת החופש בגוף כמו ששנים לא הרגישה…וואו 🥰 

 

אז אולי הדמות לא הייתה רק הולוגרמה…😉 

ומה שבטוח הוא, שהזיכרון של קלילות וחופש חזר כזכרון בגוף - הזכרון הכי חזק ומוחשי שיש 💖 

זה מרגיש לגמרי לתת נוכחות לנשמה שאנחנו בזכות הגוף💖💞💕 

 

 בורכתי 💞 

זכות לגעת, לראות ובעיקר להרגיש את מלוא הפוטנציאל של אדם ועוד מתגלם במציאות הפיזית שלו כאן ועכשיו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה