יום ראשון, 6 באוקטובר 2019

לאיזה קולות להקשיב ?!

בכולנו המון קולות

בכולנו יש קול שלא מרוצה, בודק כל הזמן, מבקר, רואה את מה שלא, חושב על מה יחשבו עלינו ועוצר אותנו.
את הקול שאומר ״עצור! לא ככה! לא זה!״
״ומה פתאום שיהיה מגיע לך״

ובכולנו יש גם הקול שמאמין
שיש בנו ערך ויופי וכוח ודרך
קול שהיה רוצה לדבר את העוצמות שבנו וכמה מגיע לנו
קול שלוחש את האמת שלנו
ומלא גאווה ונחת על מי שאנחנו 

אך הקול הזה לא תמיד נשמע
וחבל...אז בואו נתן לו מקום רגע...

בכל בן אדם יש החלקים המוארים
וקולות שרוצים לדבר את המתיקות, הרך, היכולות, את היופי הפנימי שיכול להיות אין סופי אם רק נסכים לתת להם אישור לקחת את הבמה

אז אני רוצה שניתן לו אישור
להדליק עליו זרקור
שנסכים להיראות ולזרוח

אני רוצה שכולנו נסכים להרגיש
כמה אנחנו שווים
כמה ערך יש בנו
כמה אין עלינו
כי באמת ובתמים זה כל מה שיש, אם נסכים לשמוע את עצמינו באמת!

לא משנה מה תגידו על עצמכם
לא תצליחו לשכנע אותי שאתם לא מהממים או שלא תוכלו להשיג את כל מה שאתם חולמים עליו - ואפילו מה שלא עזתם לחלום עליו

כי אני יודעת!
ידיעה חזקה מכל התנגדות ומכל ספק שלך
שאת יכולה!!
שזה אפשרי לך!!
ואם תראי את עצמך כמו שאני רואה אותך
לא יהיה בך יותר ספק
והעולם יהיה פתוח ובטוח לפנייך

אני רואה אותך!!
ומה יאפשר שעוד ועוד אנשים יסכימו לראות את האור שבתוכם ולהאיר את חיים איתו !!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה