יום שלישי, 24 בספטמבר 2019

למה לבחור להיות אופטימיים השנה?!

לחלום
לרצות
להאמין בהגשמה ושהכל אפשרי

בדרך כלל התשובות הראשונות שעולות לנו הם ״לא...זה לא יקרה...״

למה?

ואם נסכים לשים את התשובות האלה בצד ולשמוע את התשובות ל״למה זה כן יקרה!״
מה יקרה?
מסוכן? לא בטוח? ילדותי? לא מחובר למציאות?
תנסו ותראו

ככל שמסכימים להזוי ולחוסר היגיון הוא קורה
הוא רק מחכה שניתן לו מקום

אצלי זה בא עם הרבה סבלנות ואמונה

זה תהליך

אבל אחרי שמספיק זמן שהשאלות על ה״למה לא״ מבינות שיש להם מקום אבל לא משכנעות אותי,
ואחרי שכל תשובה של ״וואלה כן!״ מרחיבות לי את הלב עוד לפני שהם קרו
אז המציאות זורמת עם האופטימיות והאמונה שלי,

עם מה שאני מגדירה כניסים האישיים שלי

אז אולי זה לא ניסים
ואולי זה הכי הגיוני שיש
זה ממש לא משנה
אני מלאה, בלב, מהאמונה שיצירת מציאות אפשרית, היא הדרך חיים שלי
היא פשוט בחירה מחשבתית, רגשית ונשמתית 

ואם אני יכולה ...כל אחד יכול !

ממליצה לכם לאמץ לשנה החדשה
לנסות לחיות ככה שנה...
מה רע? מה כבר יקרה?
למה לא להיות אופטימית אם אפשר?!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה