יום חמישי, 11 ביולי 2019

An happy woman Diary #22

אז הייתי שבוע בצרפת...
ולא להנאה כביכול...
ולא מבחירה חופשית כביכול...
כשהחיים מטלטלים, לוקחים פיקוד ומחליטים מתי זה הזמן לעשות ללא תכנון מראש, זה הזמן לשחרר ולתת להם להביא איתם את כל המתנות שאפשר לקבל ❤️
והיו הרבה דווקא בשבוע הזה שפחות ציפיתי להם:

1- אמא בריאה ושלמה - ותודה לכל הדואגים לשלומה ולכל המאחלים לבריאותה - וזאת הייתה המתנה הכי גדולה 🥰.
לביאה שאין כמוה , כפרה עליה 😜❤️, ולא סתם היא עוד עובדת ועצמאית לחלוטין בגל 81 💪. כוח של הטבע בפעולה! כמה גוף מסוגל לתת כשהלב דורש ❣️
-> רק בריאות והשאר השראה 🥰

2- לפגוש אותה שוב (את אמא), בסביבה הטבעית שלה (מה שלא קורה הרבה כי כבר שנים רק היא באה לבקר אותנו), בסביבה בה גדלתי. הייתה הזדמנות להסתכל עליה, עליי ועל מה שבינינו מזווית אחרת. גם השקט הזה של המתנה להחלמה איפשרה להתבונן בפרספקטיבה, על כל מה שנתנה ואיפשרה גם בחיי.
ואני לגמרי חייבת לה חלק ענק מהבחירות שלי בחיים, גם את הבחירות בעד וגם את אלה כנגד😉.
אם אני לא פחדנית זה בזכותה, כי היא כן 😬.
אם אני פתוחה לחדש זה בזכותה, כי היא לא 🤦‍♀️
אם אני עם לב אוהב לכל אדם באשר הוא זה בזכותה, כי ההכי הזאת❣️😍.
אין מה לעשות, לרוב אנחנו בונים את עצמינו כנגד או בעד הדוגמא שקיבלנו מההורים,
-> וממנה קיבלתי מתנות נפלאות ❤️.

3- היה זמן לשיחות נפש עם אנשים אהובים שמזמן לא הייתה לי אפשרות להעמיק איתם וזה היה זמן קסום. אנשים כמו אחים, שהחיים שכל אחד בחר הבחיד בינינו פיזית, אבל ללב אין גבולות ותחושת מרחק - כשהלב אוהב הוא אוהב לא משנה כמה זמן עבר, מרגיש כאילו שהשיחה אחרונה הייתה אתמול ❣️
-> איזה נחת זה לדעת שאת האנשים החשובים באמת אף פעם לא מאבדים 🥰.

4- ובעיקר היה לי זמן להתבונן על נוף ילדות שלי, ועל בחירות חיים אחרות. משהו באווירה (ובי 🥰) איפשרה להתבונן על הבחירות שלי באהבה וסיפוק מלא, בהבנה מלאה כמה אני במקום הנכון לי, כמה שבניתי בידיוק מה שהייתי צריכה - שידרוג של מה שמילא אותי מאז ומתמיד : משפחתיות, שלווה וטבע 🥰.
-> איזו תחושה מדהימה זאת להרגיש עד כמה ברת מזל אני, ושוב להבין למה, רק שהפעם עוד יותר לעומק ❤️.

5- ועוד מתנה קטנה מפתיעה : הנאת הטעמים של הילדות. לא ידעתי שהיו חסרים. איזה נעים היה למלא גם את המצברים האלה 😉.

אז זה לא שהשבוע הזה לאיתגר בדרך שלו, אבל בכל רגע ראיתי ונהניתי מהיכולת לבחור להינות ולהתמלא מכל היש שגם היה.
בחירה מודעת של כל רגע, דרך חיים שאותי מספקת וממלאה 🥰
שעושה מהחיים, גם כשהם מפתיעים ולא רק לטובה,
דרך קסומה מלאת אושר ❣️

אושר גדול לחזור הביתה,
לבית שבניתי,
בהערכה עוד יותר גדול, אם היה אפשר, על הגן עדן בו אני בוחרת לחיות כל רגע מחדש 🥰.
תודה ❣️

#מיומנהשלמאושרת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה