יום חמישי, 4 ביולי 2019

An happy woman Diary #21

אמור זה כל כך שם של דג

השבוע הייתי אמורה
להמשיך בשיגרה שלי
ללכת לעבודה כרגיל
להמשיך לסדר את הבית המתהפך כל יום מחדש מהשיפוץ
לחכות ללא סבלנות לשלב הבא המבסר על עוד צעד לקראת סוף הבלגן ותחילת החדש
להשאר במקום הנוח, הבטוח ומוכר שלי

אז הייתי אמורה 🙃

בסוף אני מוצאת את עצמי על טיסה לפריז לשבוע 😳
ואם כבר פריז כל אחד אחר היה אומר איזה מזל
אז הייתי אמורה לשמוח, לחגוג את החופש ואת היעד החלומי

אז הייתי אמורה 🙃

אבל אני נוסעת להיות עם אמא שלי שלא מרגישה טוב בתקווה שבקרוב מצבה ישתפר
והחופש שרציתי היה לטנריף בכלל החגיגות 50 שנים של החיים שלי

קיצור שבוע אחר לגמרי ממה שהיה אמור להיות, תכנון אחר לגמרי ממה שציפיתי וקיוויתי 😏
ובהתחלה זה ממש הרגיש איכס 😬
מעבר לדאגה לאמא - המרחק הכבד ממנה מרגיש ממש מכביד כשהיא לא מרגישה טוב
ו- וואלה ״לא את זה תכננתי! מה הקטע עכשיו?״

ועם זה מדהים התהליך הפנימי שעובר עליי 🥰

קודם כל אני נותנת לי להרגיש את ה״לא בא לי!״ הזה , ללא יסורי מצפון כי אני יודעת שזה לא מחוסר אהבה, אכפתיות וכל מה שהיה יכול לתת לי לערער בערכים שלי ובמי שאני- אבל פשוט לא בא לי - ברגע הראשון הכי טבעי שיש ומקבלת אותו כמו שהוא: רגש/התנגדות שעולה ולא עושה מזה סרט רע

אבל הכי מצחיק והכי כיף זה שלחפש את הטוב כל כך בדיפולט בתוכי, שכל פעם שעולה ה״לא בא לי״ , בו זמנית גם עולה ״למה לא 😉״ שהוא קול פנימי שנותן לי לחוות את החיים על הצד המאפשר ופותח שלהם .

אז הראשון שעלה היה ״pain au chocolat et jambon beurre ״🤣🤣🤣 כאילו שהעיקר האוכל בשבילי 🤪 אבל מסתבר שיש דברים שאני מתגעגעת אליהם - ואוכל זה זכרונות עמוקות בצורה אחרת -
אז כבר התחלתי להרגיש ברת מזל שתיהיה לי הזדמנות לטעום מה שמזמן לא הייתה לי הזדמנות😉

דבר שני - בכל זאת 😜- עלה שאני אוכל לראות את אמא והבני דודים המתוקים שלי (איך לא עלה ראשון לא ברור אבל...🤭)- גם אם הגעגועים לא הורגים אותי מתוך ההרגל של לחיות רחוק, זאת ממש הזדמנות להינות מאנשים שאין עליהם בעולם 🥰❤️🥰.

הדבר השלישי שעלה זה שחופש זה לא, אבל זה כן 😉. לא תכננתי השנה פסק זמן בשיגרה של עבודה ובכל זאת הפסק זמן בא אליי אז בוא לא נזלזל בו 👍.

והדבר הרביעי זה שלא אצטרך להתמודד עם הבית ההפוך מהשיפוץ וכל הבלטמים - גם רווח נקי 😬

וזה רק מה שעלה בינתיים
מדהים איך הלב שלי למד לחיות:
מצד אחד כל רגש עולה ללא דרמה - גם הפחות נעימים - ברור שזה רק רגש ושיעבור אז אין לחץ
מצד שני על כל כיווץ באה אחריו התרחבות ממחשבה שמעלה תחושה נעימה
ממש כמו לב שמתכווץ למען התרחבות כדי להזרים את הדם בכל הגוף ולמלא אותו אנרגיה וחמצן 🥰
אז אני לא אומרת שטוב שהכיווץ עולה (או יותר נכון עדיין משוכנעת שלא צריך רע כדי להרגיש טוב) אבל כשהוא עולה הוא לגמרי מאפשר זרימה❣️

אז להגדיר כיווץ כרע זה ממש כבר לא מתאים לי - אכזבה, פחד...זה להרגיש אותם כרגש ללא תווית ופרשנות, ללא הגדרה של טוב ורע אלא כחלק מהשפע שהחיים מביאים איתם - כי שפע זה רק אומר ״הרבה״ בהגדרה שלו - אם זה טוב או רע זה כבר לגמרי תלוי בדרך הסתכלות שלנו 🥰

#מיומנהשלמאושרת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה