יום ראשון, 8 ביוני 2014

לא אני כתבתי...אפילו קצת שכתבתי ;-)
אבל תתקרבי ותראי...

אל תוותרי!
אל תכנעי!
אלך לצידך!

 I walk beside you

"אני הולך לצידך"

[מוסיקה: דרים ת'יאטר, מילים: ג'ון פטרוצ'י]

יש סיפור בעיניים שלך
אני יכולה לראות את הכאב מאחורי החיוך שלך
עבור כל סימן שאני מזהה
עוד אחד מסתתר יותר עמוק

תגידי לי מה מטריד את המחשבות שלך
תן לי להכיר אותך הכי טוב
להחזיק אותך
כאשר את מרגישה שאת שוקעת

תגידי לי 
מה מתחת לכאב שאת מרגישה
אל תנטשי 
ואל תחשבי שאי אפשר להינצל

אלך לצידך
בכל מקום שאת תמצאי את עצמך בו
כל מה שתצטרכי
לא משנה כמה רחוק
דרך כל מה שיעלה 
כמה שתוכלי ללכת...
אלך לצידך
אלך לצידך

זמני את הרוחות שלך איתי
תני לחשבותיך העייפות לנוח בידיים שלי
כנסי פנימה...אל המקום המקודש הזה
כאשר כל החלומות שלך נראים שבורים

תהדהדי בתוך המקדש הזה
תני לי להבין
תני לי לעזור לך
כאשר את לא יכולה יותר ללכת לבד

תגידי לי 
מה נמצא מתחת פני השטח...מה מדמם...
אם איבדת את דרכך,
אני אקח אתך חזרה לשם

אלך לצידך
בכל מקום שאת תמצאי את עצמך בו
כל מה שתצטרכי
לא משנה כמה רחוק
נעבור את מה שעשוי לבוא
כמה שתוכלי ללכת...
אלך לצידך
אלך לצידך

איפה כל דבר מרגיש רע
היכן שהכל מרגיש חסר תקווה סביבך
השמש תזרח שוב!
הזרם שאת שוחה נגדו
ישא אותך בחזרה הביתה
אז אל תוותרי!
אל תיכנע!

אלך לצידך
בכל מקום שאת תמצאי את עצמך בו
כל מה שתצטרכי
לא משנה כמה רחוק
נעבור את מה שעשוי לבוא
כמה שתוכלי ללכת...
אלך לצידך
אלך לצידך!!!!

http://youtu.be/XFiOta2J9wM

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה