יום רביעי, 11 ביוני 2014

ערך...
המון אנשים כבר יודעים מה הערך שלהם!!
אצל נשים פחות ועדיין...יודעות!

אבל האם באמת יודעות?

עדיין המון אנשים חושבים שיש להם ערך...לא באמת יודעים!
יודעים בראש...לא בלב...
יודעים במחשבה...לא כתחושה בגוף...בלי תחושה פנימית של ידיעה עמוקה
יודיעם...לא מרגישים...

ואיך יודעים שלא באמת יודעים?
כי מחפשים אישור מבחוץ...

״האם עשיתי את המקסימום?״
״זה באשמתי?!
״דואגת לו כל כך...אולי אני יכולה עוד משהו לעשות...״
״בגללו אני לא יכולה לתת את כל כולי...״

מחשבות שלא פוסקות
לא שואלים אותנו...ועדיין אנחנו מאותגרים...ועדיין עולות השאלות ללא הפסקה...

אז למי שרק רוצה!!
מורידה לך :
ערך בכל תא ותא בגוף שלך!
לדעת איך זה מרגיש שאני יודעת כמה אני שווה!
שאני יודעת איך זה מרגיש להיות מספיק! להיות שלמה!!
רק תגידי כן למה שנכון לך!
וזה שלכן במתנה ;-)

שוב תובנה מדהימה אחרי טיפול פורה!
תודה לך!! <3 p="">

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה