יום חמישי, 8 באוקטובר 2020

הקלות של החיים...היא לא מילת גנאי

יש אנשים שרואים במילה קלות
סוג של מילת גנאי

כי מה?
שזה יבוא לי בקלות?
ואיך אני ארגיש את הערך שלי אם ככה???
איך אני אדע שיש לזה ערך בכלל?
אותי לימדו הרי שהחיים זה פרסים שמרוויחים,
לא פיקניק ולהלהלנד...
אני מציאותי 💪
הקושי הוא חבר שלי....הוא זה שמרא לי
כמה יש לי כושר התמדה,
כמה אני לא נשבר,
כמה אני יצירתי ובר תושיע,
כמה אני חזק ואיתן
לא משנה מה זורקים עליי
ובכלל
רק אם חיכיתי וציפיתי וקיוויתי והתפללתי והתייאשתי ומזה קמתי
אז יש לזה ערך 💪

בחיים אנחנו לא מקבלים סתם ככה כי אנחנו חמודים ושווים את זה בלי סיבה...

אז כן ❣️
את שווה את זה!
וזאת מהסיבה היחידה…שאתה מי שאתה ❣️

לא חייבים להלחם
או לחכות
או להתייאש
כדי להעריך מה שבא אלינו
כדי להעריך מי שאנחנו

אפשר לקבל וזהו ❣️
כמו השמש שזורחת עלינו
כמו האוויר המאפשר לנו לנשום
כמו הלב הפועם ומרגיש ללא מאמץ


אם מחפשים קושי מוצאים
אם מחפשים קלות מוצאים
כל השאלה זה מה אנחנו יותר אוהבים למצוא 😉

אישית הקלות מרגשת אותי הרבה יותר מהקושי
כי הקלות היא סימן שהקשבתי לעצמי,
שאני מקבלת את עצמי כמו שאני,
שאני בסינכון עם החיים 💖

לזרום עם החיים
כדי שהחיים יזרמו איתי
לקבל את מה שיש
כדי שהחיים יתנו לי את כל מה שיש להם לתת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה