יום חמישי, 29 באוקטובר 2020

מסתבר שיש יתרונות של לא להיות טובה בחשבון

 מאז שאני ילדה קטנה הייתי מתוסכלת כי אני לא טובה בחשבון...וכשאני אומרת ״לא טובה״ אני ממש נחמדה עם עצמי 😬
מכיתה ב׳ שלא רק לא בא לי טבעי הקטע הזה של חיבור בין מספרים
אלא שממש פחדתי מהם 😬 כי כישלון זה לא דבר פשוט לחוות 🤦‍♀️

ועוד על זה , או דווקא לעזרתי,
התחתנתי עם איש שאלוףףףףף במספרים וחשבון
לאיזון ותגבור כנראה 🤣

אז קיצור
למה היום אני דווקא שמחה שאני לא טובה בחשבון?
כי אני אחראית על הטבלת אקסל של חשבונות של הבית מצד אחד
ומצד שני אני גם האחאית על הזימוני שפע בבית 💪 (האיש עושה את זה בלוגיקה ואני עושה את זה במשאלות 😉❤️)

כדי להבין לאן אני חותרת
צריך להבין שאחד הסודות ליצירת מציאות ושפע הוא : לשחרר!
אז כשאני מבקשת כסף לחשבון
1-קודם כל אני מתחברת ל-מה יתן לי הכסף הזה (נסיעה זוגית כייפית, מתנה לילדים, בילוי משפחתי, שקט נפשי לאיש...)
2- משחררת איך זה יבוא ❣️ מה שבא ברוך הבא ❤️ ולא משנה לי לא מאיפה ולא איך…

ומה שקורה זה שהחשבון מתמלא,
וכיוון שאני לא טובה בחשבון, אני משחררת באהבה לגמרי את ה״איך״
כי אפילו להבין איך הכנסה כזאת והכנסה כזאת נותנות שורה תחתונה כזאת לא עושה לי שכל 🤣🤣🤣

אז כל יום הוא הפתעה
אפילו מסיבת הפתעות❤️
אם רק מסכימים לשמוח על כל החלקים שבנו 🥰
הטובים והלא טובים - כביכול
כי שפע זה להרגיש מלא מבפנים ❣️
מלא מכל מה שיש💪
ומשם בא שפע של רגעים מרגשים, שמחים, מעצימים וגם
שפע כלכלי ❣️
כי שפע הוא תדר של אין סוף הנאות 💞

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה