יום חמישי, 27 באוגוסט 2020

הדיאטה הכי טובה!


שלווה מרזה! ידעת?!

אז אם שוב את שוקלת לעשות דיאטה
כי הגיע הקיץ ויש בגד ים ללבוש ובא לך להרגיש טוב עם עצמך
אני איתך
ובואי
אני אעזור לך למצוא את הדיאטה הכי אפקטיבית לך
שגם תראי טוב וגם בצורה הכי בריאה שיש

בואי תעשי את כל מה שצריך כדי להרגיש הכי טוב שאפשר עם עצמך על החוף או בכלל
מלאת גאווה סיפוק על מי שאת נחת על מה יש לראות כשמסתכלים עלייך

בואי להרגיש מיליון דולר
ולהאכיל את עצמך מה שאת באמת צריכה : אהבה עצמית
מבטיחה לך שכשתזיני את עצמך בה
לא תיהיה רעבה לשטויות ומזיקים,
וגם אם כן אז במידה,
ותחיי בתחושת שובע מהרוגע שיעטוף ויחבק אותך

כמטפלת תודעתית בשילוב מגע,
יותר אני חוקרת את ההרגלים האוטומטים שלנו, הדרך בה אנחנו חיים בשיגרה ויותר אני מבינה שסוד הבריאות שלנו היא שלוות נפש
ככל שנרצה לשמור על בריאות פיזית תקינה, על תחושת הנאה בחיים,
הדבר הראשון שעלינו לדאוג לו
זה להפסיק לדאוג

איך עושים?
אני אלמד אותך
כבר שנים שאני חיה ככה וזה חלום
אז יש לי מלא טיפים ושיטות לעזור לך

יצירת מציאות שלווה למען הבריאות הפיזית שלך - הדיאטה הכי יעילה והכי זולה שהומצאה עד היום כאורך חיים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה