יום ראשון, 18 באוגוסט 2019

כל מילה היא עולם שלם !

כל מילה חשובה !
אז איך בוחרים את המילים הנכונות ?!

אחת התכונות המאפיינות אותי הן שאני מתעקשת לבחור בקפדנות את המילים שלי. חשוב לי, כאשר אני בוחרת מילה

להרגיש שהיא משקפת את התדר המדוייק לכוונה שלי
ואני אסביר 

השבוע אני בסימן של עוד תובנה שנפלה לטובה

חברה מדהימה שלי ( Rachel Shalom🥰) ואני מכינות סדנה לעצמאיות
סדנה מיוחדת ומקסימה כמו שעוד לא הייתה
וכן אני עפה עלינו כי כל אחת מאיתנו לחוד היא מתנה אבל שתינו ביחד זה משהו יוצא דופן 

ובקיצור 

מתוך החקירה שלנו אל התכנים שאנחנו רוצים להעניק לעצמאיות אחרות
אנחנו קודם כל חוקרות את עצמינו
את העסק שלנו
את הדרך שעשינו
ולאן הביא אותנו
ותוך כדי התבוננות עלינו, עלה שינוי זווית שמשנה את כל התחושה,

בעזרת משפט ממטופלת אחת התחיל כל התהליך התבוננות מול מיגנוט.

אז אחד הדברים העיקרים שחשוב ועקרוני לעסק הוא למשוך אליו קהל !
לזה יש הרבה דרכים (גם את אלה נפרט בסדנה)
אך כמטפלות המחוברות לרוח עד עכשיו אמרנו שמיגנוט היא הדרך ההכי מדוייקת להביא אלינו אנשים לכל פעילות עסקית שהכנו

ופתאום הבנו שאפשר לשכלל את זה בהרבה

כי אם מיגנוט מדבר על משיכה
הוא מדבר על משיכה חד צדדית
וזמנית (כל עוד מחזיקים את הנגנט בכיוון הנכון)
ומאומצת (קשה להחזיק מגנט, גם אם הוא דימיוני, לאורך זמן)
ולי מרגיש קצת בכוח ולא בא לי כזה

אז הבנו
שלטבע שלנו , ובטח לעסק שלנו
הרבה יותר נעים לדבר על הידהוד (במקום מיגנוט)
כי הידהוד מדבר של תנועת אין סוף
ממני אלייך וממך אליי , בזרימה ורכות, בהנאה
בטבעי
אם אצעק במרום ההר, ההד יחזור אליי על בטוח, בלי מאמץ, על בטוח ומרובה
זה לדמיין את זה שפעימת הלב שלי, התשוקה שלי מהדהדת אחוצה מרוב התלהבות ושמחה וממנה בידיוק חוזר אליי עוד ועוד ועוד

ואם מיגנוט אולי מדבר כוונה ועשיה
הידהוד בעיניי מדבר יותר רצון הלב וזרימה

אז שימו לב להשאיר רק בתשוקה
ולשים את הפחדים בצד
שההדהוד יהיה של האחת ולא של השני 

אז לכל מי שניסה למגנט עד עכשיו
תנסו להדהד וספרו לנו איך זה מרגיש

בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה