יום חמישי, 27 ביוני 2019

An happy woman Diary #20

אז מה היה לנו השבוע?!
זוגיות בשיפוץ 😬

אז אני עוד ארחיב על מה ולמה
אבל זוגיות בזמן שיפוץ זה לא קל 😬
הפעם עובר עלינו (ושימשיך ככה🙏🙏) דווקא סבבה💪
הפעם אנחנו מצליחים לצחוק על הבלתמים יחד, להתעצבן ביחד על אנשי מקצוע (לא על כולם, אבל ברמות 🤬😡🤬) ולהרגיע אחד את השני,
ההחלטות משותפות ובסינכרון מלא של רצונות 🥰

אז אם התמונה נראית היום נעימה ורגועה זה ממש לא היה המצב לפני 3 שנים...בשיפוץ הקודם
שם לא היה רוגע, לא היה יחד, לא הייתה תמיכה...
לא היה נעים בכלל 😬

כי אז בנוסף לשיפוץ של הבית גם הזוגיות הייתה צריכה שיפוץ 😬 ורציני 😏

אז עשינו זאת 🥰
שיפצנו עד ששידרגנו 😍
ואיך?
מעניין להזכר

קודם כל החלטנו שביחד עדיף
אבל נראה לי שמה שאיפשר את ההחלטה הזאת הייתה לא בחירה מתוך הסתכלות על הזוגיות אלא הסכמנו לגמרי לחשב מסלול מחדש.
אני לא יודעת לפרטי פרטים מה עבר עליו, אבל אני יודעת שבשבילי זה היה להסכים להסתכל עליו כבן אדם , האדם שהוא, בלי קשר לאם אנחנו ביחד או לא
ושם קרה הנס
כאשר כבר החלטנו שלא נהיה ביחד, לי זה נתן הזדמנות להסתכל עליו באמת
אם לאורך השנים צברתי בתוכי ובאתי אליו בטענות בגלל הביחד, פתאום להסתכל עליו בלי קשר אלי הראה לי איזה בן אדם מדהים הוא 🥰
כך פתאום הבנתי עד עומק התובנה והאמירה שהכל תלוי בעיניי המתבונן 😅
אז
אחד הבנתי שהוא ממש מיוחד ומדהים האיש הזה
ומצד שני שמה שמפריע לי בו זאת הפרשנות שלי עליו😬
אז הפסקתי💪
הפסקתי לפרש והתחלתי רק לקבל (מה שבא לי הכי טבעי עם כל האנשים בעולם ודווקא פה לא היה מצליח)
וחזרתי - חזרתי לראות אותו ויש רק מה לאהוב

התהליך היה ארוך וברור שאנחנו עוד במיקוד לתחזק את זה
אבל התפנית הייתה פתאומית וממש הרגישה כנס, כי היא גם הייתה בו זמנית הדדית 🥰

אז כשאני שומעת אנשים אומרים ״זה לא יעבוד כבר כי היא כזאת...״ או ״אין מה לעשות , זה הוא...״
אני אומרת (ופייר בא לי לצעוקקקק) ״זה לא נכון!!!!״ הכל יכול להשתנות ברגע אם משנים במקום הנכון
כמו שיפוץ
שמשנה את סדר הדברים
וגם אם לא הכל חדש אז הכל נראה ומרגיש אחרת 😉

אז 2 המלצות יש לי
1- אל תרימו ידיים - זוגיות שצריכה שיפוץ זה 2 אנשים שדורשים שיסתכלו עליהם באמת !
2- אם הזוגיות שלכם דורשת שיפוץ אל תשפצו גם את הבית 😬

#מיומנהשלמאושרת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה