יום חמישי, 6 ביוני 2019

An happy woman Diary #18

והשבוע תובנה משנה חיים ❣️❣️❣️
אז שתפי איתי פעולה שגם תרוויחי ממנה 🥰

שפע זה חיים
או חיים זה שפע
מה שבטוח זה שנפלה פה תובנה מטורפת !!!!!

איך כאב יכול לא להרגיש כבעיה יותר
-ונהפוכו?
איך אפשר להסתכל על דיכדוך כמתנה?

כי כל כיווץ שאנחנו מרגישות בגוף, וכל תחושה לא נעימה בחיים, אלה בדיוק הדברים שמדברים את השפע שבנו
את הרצון העז שממלא אותנו (ואולי עוד לא נתנו לו מקום ונוכחות )
אבל (וזה אבל גדול)
אבל וגעגועים - מבטאים שפע של אהבה!
כאב פיזי - מעורר את הרצון לחיות טוב ולפעול!
מחלה - מעצימה את הרצון שלנו לחיות!
וכן הלאה על כל רגש שעד עכשיו הגדרנו כקשה כך אנחנו יכולות לחיות את אותו הרגש בצד הטוב שבו 😍

נכון שלא נעים, כביכול, ואני הראשונה שמתנגדת לתחושות קשות, אבל זה באמת תלוי לאן מנתבים כל תחושה כזו 👍.
למשל אם כל פעם שנרגיש אכזבה פתאום נבין מה התחושה בעצם אומרת עלינו, אנחנו מתחילות לחיות אחרת.
אז בואו ניקח את האכזבה כדוגמה, כי כאב ברגל הוא נושא שמאוד מעסיק אותי... וכי כל פעם שהוא מופיע האכזבה נוחתת איתו - ועד עכשיו באמת היה מאכזב כל פעם מחדש, כי זה הצביע על תחושת ה״חוסר״ בבריאות, ו"בהצלחה להתגבר עליו" ועוד כל כך הרבה...
אבל אם מעכשיו כל פעם שהכאב עולה אני אחבר אותו לרצון העז שלי להצלחה - וואו זה עולם אחר

כיווץ, כאב, קושי כ-ו-ל-ם באים להעיר בי רצון עז ושפע שכבר קיימים בתוכי,
פשוט הפוקוס היה במקום אחר 😉
אז מעכשיו אני חיה אחרת!
תוך הסתכלות ובחירה של איך אני רוצה שחיי ייראו!

רוצה גם?

בואי נשחק משחק
שתפי אותי בכל קושי, כאב, או כיווץ שאת מרגישה בחייך וביחד נמצא את השפע שהוא מצביע עליו!

אז... מה בך צועק שפע והתרחבות?
שגם את תוכלי לחיות אחרת
מ..עכ..שיו!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה