יום ראשון, 11 בספטמבר 2011

להכנס למודעות של הכאב

טיפול תטא הילינג


עד עכשיו כדי לטפל בכאב היה נהוג או לקחת כדור ולשכוח, או לבוא לטיפול גוף ולשים את האחריות בידי המטפל, או להתעלם ו"להשלים" עם זה. הכאב, אם פיזי, נפשי או מנטלי הרגיש לנו מעמסה המפריעה לחיינו ומחוץ לשליטתינו.
אני מאמינה אחרת!


כמטפלת שיאצו, אני רגילה לנתח את הכאב כדי להבין אותו.
אני לא נעצרת בניתוח פיזי לכאב בגוף, אני בודקת את האדם בכל רבדיו. הרפואה הסינית נתנה לי הרבה כלים להבין שאורך חיינו, כל הפרטים הקטנים בהתנהלותינו היומיומית ובטח המצב הנפשי שלנו משפיעים עלינו.

אם לוקחים השמנה כדוגמא, לפעמים קשה להבין שאם אני אוכל הרבה מידי ואני רעב כל הזמן או שאני לא יודע לעצור בזמן זה בגלל שהאדמה שלי (אחד מחשת האלמנטים ברפואה הסינית), האחראית על הקיבה שלי, על הטחול שלי וגם על היציבות שלי, על הביטחון עצמי שלי, על ההזנה ועיבודה...,חלשה.

ולמה היא חלשה?

הסיבות רבות: מבנה מולד עדין, דאגות מוגברות, ילדות מאתגרת...דיאטה לא תפתור את העיניינים האלא. הפיתרון לא שם!
למשל זה לא בגלל שאני אוכל הרבה שאני משמין בלבד, אלא אני משמין בגלל שאני לא מקשיב לגוף שלי (לא מצליח להרגיש שובע), בגלל שאני לא מכניס בו מספיק תנוע כדי להניע את חילוף החומרים בצורה מתאימה, בגלל שאני מרגיש שחסר משהו בחיי (ואני לא יודע מהוא) ולכן מכניס הנאה רגעית לפיצוי...
טיפולי מגע הם דרך אחת לטפל בכל זה דרך האנרגיה.

הגוף שלנו חכם. הכאבים שלנו הם סממנים לאנרגיה בחוסר איזון. כאשר אני מטפלת באדם המטרה היא לגרום לשינוי אנרגטי. יש לנו תמיד 100% אנרגיה בגוף. השאלה היא איך היא זורמת בגוף. המטרה של הטיפול היא פשוט לאפשר זרימה חופשית לכל מקום. לאזן את הגוף ואת הנפש!

ברגע שהגוף והנפש מאוזנים אנחנו מוצאים את הפתרונות הנכונים לנו ומיישמים אותם בקלות!

דרך נוספת לטפל בכאב היא מודעות.
למה כואב? מאיפה בא הכאב הזה? מה הכאב הזה מנסה לומר לנו?

לפי שיטת התטא הילינג כאב/בעיה/תקיעות מצביע על אמונה (דעה מוחלטת) שכנרא חוסמת אותנו, מציקה לנו והגיע הזמן להתייחס אליה. ופה העבודת מודעות! אם אני יודע למה כואב לי אני יכול לבחור לעבוד על זה.

בתטא הילינג, הטיפול בכאב מתחיל בלזהות איזה אמונות מפעילות אותנו, לזקק אותן לאמונת שורש (אמונה בסיסית יותר) ופשוט לשלוף אותה מהאנרגיה שלנו ולהחליף אותה במה שנבחר ברמה אנרגטית ומודעת. גם מודעות זאת אנרגיה!


למשל אם כואב לי הגב התחתון (כל מקרה לגופו זאת רק דוגמא), סביר להניח שיש לי עיניין עם יציבות בסיסית. תוך כדי התבוננות פנימה ותקשור אנחנו מאתרים את מקור החוסר יציבות ובודקים איזה אמונה גרמה לזה. פשוט שולפים אותה ומכניסים למודעות אמונה/אנרגיה שתעזור לנו להרגיש יציבים.

האמונות שלנו מנהלות אותנו. אנחנו חיים על פי השקפת עולם בעינינו. התטא הילינג מאפשר להתבונן על מה שיש, להחליט אם מתאים לנו ולבחור מחדש מה אנחנו רוצים. הצורת מחשבה משתנה, התודעה מתרחבת. טיפול חזק ומשנה חיים, המדבר לתת-מודע, למודע, לגוף, לנפש, לנשמה!
טיפול תטא הילינג טוב לעזרה במקרים של:
תחושת תקיעות נפשית או מנטלית
חיפוש אחר שפע
רצון לשינוי עמוק
וכמובן כאב פיזי

מחכה לשאלות ותגובות!

רוצה שכל המידע יגיע אליך ישירות למייל?
הרשמה לניולטר לחץ כאן!

תגובה 1:

  1. היי ליז, שמחתי לקרוא את הפוסט המעניין שלך. רק רציתי לשאול האם לדעתך ה"תטא הילינג" תהםך לרפואה יותר מקובלת בארץ ?

    השבמחק