יום חמישי, 25 ביוני 2020

לזכור לחיות בהודיה !

וואו !

היום קפץ בתוכי פתאום

כמה אני כל מתרגשת להיות אני

ואני אומרת את זה עם כל הענווה שבעולם

ובתקווה גדולה שיום אחד כולם ירגישו ככה!


אני מודה

על האפשרות האין סופית לאהב

לראות את הטוב

לראות את המתנה שבאנו איתה לעולם, שבכל אחד ואחד מאיתנו


אני מודה על החמלה הטבעית

על הפירושים המעצימים בכל סיטואציה , מול כל אדם

בורכתי!


אם ברמה הרגשית

ואם ברמה הנשמתית

לחיבור לטוב ולאהבה

לאחדות ולעוצמה שאנחנו כמהות וכדמות

אני מודה על ראיה שמעבר לברור מאליו

וגם להערכה האין סופית על הברור מאליו

ועל תחושות הפנימיות שמכוונות אותי אל האמת


תודה תודה תודה

על מי שאני

על ההוויה שבי

ועל חיים


בואו נודה היום על מי שאנחנו

אם אנחנו כבר מודעים עד כמה אנחנו מופלאים

וגם אם לא,

העיקר למלא את הלב מכל טוב

וזה כבר יביא טוב לעולם !


כי אושר הוא בריאה תודעתית 💖






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה