יום חמישי, 23 במאי 2019

An happy woman Diary #16

אז אני בת 50 חודש ושבוע 😬
מעניין 🤪
וברור שאצלי, זה אירוע שלא קורה בלי כמה תובנות 😉

אם ימי הולדת בשבילי הם חגיגה ששווה לציין בצורה ברורה ומובהקת
אז השנה בכלל 😅
ובכל זאת ....
השנה זה התחיל בשאלה
האם זאת באמת חגיגה...מה זה אומר 50...
האם זה טוב?
האם זה מלחיץ?
האם זה ישנה משהו?
והאמת...התחיל לא משהו 😬
כי משהו בתוכי לא היה שקט, לא שלם עד הסוף כנראה,
המחשבות עדיין עלו עם הרבה סימני שאלה
כי מה?
איך החיים?
ומה חסר?
ומה לא מדוייק עדיין?
ו? ו? ו?
כי סביבי, וברור לי שאלה רק שיקוף של הקולות שלי מבפנים, הרבה מדברים על 50 כההתחלה של :
גוף מתדרדר,
בריאות שהולכת ודועכת,
תזונה שצריך לשפר כדי שהגוף יחזיק מעמד,
על קמטים ועל איפור חובה כדי להסתיר...
וזה להסתכל במראה ולראות את הספק תופס מקום
ואולי באמת לא פשוט הידיעה הזאת שכבר חייתי יותר ממה שאחיה...

אז אני עוד לא באמת יודעת מה לעשות עם זה,
אבל כהרגלי אם אין לי מה לעשות עם זה כרגע אז לא מתעכבת יותר מידי,
כבר יפלו התובנות בזמן הנכון כמו תמיד 🥰

ומצד שני זה להסתכל ולחזק את מה שאני כן יודעת ❣️
ואחד הדברים שלמדתי, זה שאת הטוב, כמו את הרע, מוצאים כשמחפשים 😉
אז חיפשתי את הטוב 🥰
המעודד והמשמח ❣️

אז קודם כל אם אומרים שגיל זה רק מספר, אז הלכתי למספרים - לא מומחית בנומרולוגיה אבל יש מספרים שאני אוהבת במיוחד
השנה 2019 - שנה 3 🥰 אחד המספרים המשמחים והקלילים אז כבר נפל טוב 😜
ואז הסתכלתי על ה5 של ה50 - וואו ההוא אני ממש רוצה להתחבר אליו בכל נשמתי כי 5 זה חופש ונסיעות וזה בידיוק מה שעולה בתוכי כרצון עמוק לתקופה הזאת
ובכלל, אם חישבתי טוב, השנה אני גם בשנה אישית 5 אז החיבור בלתי נמנע 👏💃👏💃👏💃👏

וחוץ מזה, אם אני מסתכל לאן הגעתי ב50 שנה האלה יש לי (כמעט) רק סיבות לשמוח😍🥰😘

יש לי גם רשימה ארוכה של תובנות ששינו את חיי לטובה 🥰
1-שכל רגע הוא מתנה 🥰
2-היום אני יותר צעירה ממחר 🤣
3-הבחירה להינות מכל יום תלויה רק בי
4-גוף שלי תמיד היה בעדי ודבקה לאמונה בזאת שתשאר
5-איך שאני מרגישה עם המראה שלי לגמרי תלוי באיך אני מרגישה עם עצמי - ושהאחרים יראו מה שהם רוצים 😜
וכרגע משאירה 5 תובנות שאשאר בתדר של המספר המיוחד הזה 🥰
כי בסופו של דבר כל אלה מתבססים על תובנה אחת ומשמעותית,
וזאת, נראה לי, התובנה של גיל 50 בשבילי :
הידיעה שמה שחושבים עליי ממש לא קשורה למי שאני - ויכולים לחשוב את כל קשת הרגשות, ועדיין...
וזה כבר כמה שנים שהתובנה התעצבה בכל מיני דרכים ונתנה לי להבין שמי שאני לא משתנה לפי איפה אני עובדת, במה אני עובדת, עם מי אני נמצאת, מי החברים שלי...
אני ישות קיימת בלתי תלויה
מה שקיים בתוכי ומהדהד אחוצה לא משתנה אם אני מטפלת או אם אני מזכירה, אם אני לבד או עם אנשים, אם אני ב״יעוד״ שלי או לא כי אני תמיד ביעוד שלי כי היעוד שלי הוא להיות אני ומעצם קיומי להדהד את זה כאדוות - ונראה לי שאם הייתי צריכה להגדיר את יעוד שלי, את הנוכחות שלי כאדם, הייתי קוראת לו ״נחת שלו״ וזאת מתנה אדירה בעיניי ❤️

אז מה יש לי לא לשמוח שהגעתי ל50 😉🥰
ואם עולה עוד ספק, אני רק מסתכלת על 3 המופלאים שלי ואין ספק ❣️❣️❣️

#מיומנהשלמאושרת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה