יום שני, 18 במרץ 2013

Pessah...what do you choose? To Clean or to be Free??

נקיון פסח...איך לא...
זהו סיימתי ולמדתי הרבה על עצמי!

כל עוד סידרתי היה מעולה! נהנית לזרוק, למצוא מקום חדש לדברים, לרענן את הבית והאווירה שלו!!!

אבל כשהגעתי לסופנג׳יה...לא עשיתי כלום וכבר הגב תחתון צעק ״ה צ י ל ו״...
מה הקטע?
אז זהו...הבנתי , והגוף לגמרי הסכים איתי, שאני שונאת לנקות את הבית בעצמי! הבנתי שזה הכי לא תומך בי! זה הסמל ההכי מובהק לחוסר פירגון בי! הכי תודעת חסר!

במשך שנים עשיתי את זה לבד...והייתי כואבת, והייתי כועסת, והייתי מתוסכלת...חוסר איזון הורמונלי טיפוסי קטן עליי היה על יד ימי ספונגיה ;-) עד כדי כך שהאיש לי דחף אותי כמעט לחפש מנקה...הכל היה עדיף על לחוות את האווירה הזאת כל שבוע מחדש ;-)

ולקח המון זמן להשתחרר מכל הדפוסים המעקבים שמנוע ממני להעסיק מנקה שתעשה את העבודה יותר טוב ממני (כי מי מנקה טוב כשלא בא לו!?!) ועוד עם מוטיבציה כי עם זה תלך למכולת (בתקווה שגם בשפע)...אבל בסוף הצלחתי!
וכשהיא הגיעה הרגשתי על ראש ההר! אושר, גאווה ושפע כמו שמעט פעמים הרגשתי :-)
הכי תודעת שפע!

אבל לפני שבוע פיטרנו אותה (סיפור ארוך ובטילים יונג גרוע)...אבל כנרא הגיע הזמן שגם היא תחפש את השפע לה ;-)
ונשאר לי רק להכנע ולנקות בעצמי...
אז הגוף זכר! כאב לו! משום מקום!
לפני...הכל טוב!
אחרי...הכל טוב!
תוך כדי...כאבי תופת שקשה ללכת ולזוז איתם!!!
השתמשתי בכמה תרגילים, תוך כדי, שתמכו בגב ויאפשרו לי לסיים את העבודה ומזל שאני מטפלת בעצמי על בסיס קבוע כך שידעתי שהכאבים לא יחזיק לאורך זמן (הגוף כבר יודע לתמוך בעצמו)...אבל כמה התנגדות עלתה!!!!!

אני מותשת!!!!
כמה אנרגיות ביזבזתי בהתנגדות!
בחרתי שפע והגוף מתנגד איך שאני סוטה מהמסלול :-)
חמוד מצידו שהוא מפרגן לי ומזכיר לי מה אני רוצה...אבל אני צריכה לדבר איתו על בחירה...גם בזה בחרתי!
פעם הבא תזכירו לנקות את הבית רק מתוך בחירה!!!! זה כואב אם לא!!!

חג שמח!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה