יום חמישי, 28 במרץ 2019

An happy woman's diary #12

מיומנה של מאושרת #12

יש 2 נושאים בהם, אמיתי, יצרתי מציאות - אחד זה לצאת מהדיכאון או הדיכדוך שליוו אותי שנים
והשני זה זוגיות ❤️
ובעקבות החתונה של בן המדהים והמיוחד שלי, הנה כמה תובנות שאספתי על זוגיות 😍
כאלה שאשמח לחלק איתו אם ישאל אותי 😘
1- תובנה הראשונה בחשיבות 💪, ושגיליתי אחרונה 😬, זה שזוגיות לא ממש תלויה בבן זוג 😜
ואני אסביר את עצמי לפני שתקפצו
מי בזוגיות ולא מכירה את התחושה שעם הבעל היה מתנהג אחרת הכל היה מרגיש שונה...אם היה מפנק אותי יותר, אם היה מחמיא לי יותר, אם היה חושק בי יותר, אם לא היה משאיר אותי לבד עם המטלות של הבית, אם...ואם...ואם....
לא כל כך מזמן הבנתי שזה ממש לא תלוי בו כל ה״אמים״ האלה! הם תלויים בי❣️
אם מה שאני רוצה זה להרגיש ראויה לאהבה ותמיכה ופירגון...זה תלוי רק בי!
כל אלה דווקא התחילו לקראות בזוגיות, ברגע שנתתי אותם לעצמי, ברגע שהסכמתי באמת לקבל אותם! כל כך הסכמתי לקבל אותם שלא התנאתי אותם בדבר או באיש 😉.
הסכמתי שמגיע לי ושאני אקבל!
אצלי זה היה עיניין של להסכים עם תחושת ערך עצמי ושייכות - 2 נושאים שדרך אגב גם מאוד השפיעו על הדיכדוך והיציאה ממנו- שפשוט לא הייתי נותנת אותם לעצמי.
עד שיום אחד תפס אותי שד ונלחמתי עליהם. אבל, כל עוד ציפיתי שיבואו מבחוץ הייתה פה מלחמה קשה. אז נלחמתי, לא ויתרתי! החלטתי שיהיה אשר יהיה אני ארגיש מלאת ערך ושייכות.
אז מה עשיתי, כשהבנתי סופית שממנו זה לא יבוא? נתתי אותם לעצמי! כל פעם ששאלתי את עצמי אם אני שווה עניתי ״כן!!!״, כל פעם שעלתה בי תחושת חוסר שייכות הסתכלתי על זה כמו שזה, סרט בראש שלי ושיניתי את התסריט.
עד שזה תפס 👍.
עד שהשתכנעתי והשאלות עלו הרבה פחות,
עד שהפנמתי וכן בא בקלות מבפנים ובטבעיות.
עד שהמלחמה הפנימית בין הקולות המאמינים בי והאלה שפחות נפסקו. אז יכולתי להינות מהתחושות, מההוויה שאין עליי ושאם אני לא שייכת זה כבר רק בגלל, שלי, זה לא מתאים.
ברגע שהורדתי מהזוגיות שלי את התיק הענק הזה של להרגיש מלאה, מסופקת, שווה, מוחמת...קיבלתי את כל זה גם ממנו ❤️ ובענק 😍.
ילד יקר שלי, אם אתה שואל את עצמך שאלות על עצמך, על תתצפה ממנה לתת לך את התשובות, אם אתה מרגיש שחסר לך משהו בחיים אל תצפה שהיא תתן לך להרגיש אותם.
אם זה לא בא מבפנים זה לא עובד, זה לא מורגש, זה לא ממלא.
כי פייר אני בטוחה שקיבלתי כבר מזמן לא מעט ממה שרציתי אבל אני לא הצלחתי להתמלא מזה. וסביר גם שלא מעט מזה פשוט מנעתי מעצמי כי מבפנים לא היה שום אישור שמגיע לי או שזה אמיתי.
זוגיות היא דרך נהדרת לעשות עבודה עם עצמינו. שם פוגשים את השדים ההכי עמוקים.
אז על כל דבר שאתה רוצה ומצפה ממנה ושהיא לא נותנת, אל תאשים אותה, גם על תאשים את עצמך, רק תתבונן למה אתה עוד לא מסוגל לתת לך את זה לעצמך, מה אתה מחפש להרגיש באמת ותמצא בכל דרך אפשרית לתת את זה לעצמך!
זה סוד גדול וענק שלא מלמדים אותו בשום מקום, וגם לי אתה יודע, לקח לי זמן לעלות עליו. אבל היום הוא המתנה הכי גדולה שקיבלתי (חוץ ממך ואחים שלך 😍). כי זה באמת כיף לקבל מבחוץ מה שאתה מחפש להרגיש מבפנים, והיום אתה רואה זה קורה מלא, פשוט כי הפסקתי להתנות את זה במישהו אחר, כי הבנתי זאת אחריות שלי ורק שלי❤️ .


#מיומנהשלמאושרת
#תובנותעלזוגיות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה