יום חמישי, 14 במרץ 2019

A happy woman's diary #10


מיומנה של מאושרת #10
אז יצירת מציאות היא המציאות שלי ❤️
אבל לא סתם, 
אני ממש חוקרת את זה 
כי זה לא מצליח תמיד 
וזה לא מצליח בהכל 
אז אני לומדת שיקרה עוד ועוד ושוב ושוב 
משחקת עם החיים
באמונה שהם שליטתי 
אם רק אדע איך עושים
אז כדי ללמוד ולהתאמן מצאתי פטנט מדליק : משחק חשיבה בפלפון 👍
איך ולמה משחק הוא האימון האולטימטיבי ליצירת מציאות?
1- כי אם אני רוצה לשחק עם החיים, אני קודם כל רוצה להבין איך אני משחקת, ללמוד מה הדפוסים שלי, מה עוצר אותי, מתי מצליח לי ובעיקר לתרגל לעשות אחרת ואיך להיות מומחית בזה 💪
2- כי זה קל ופשוט ומאפשר לי לתרגל בלי בתחושת פחד, וספק ומה יהיה...בקליל נו, זה סתם משחק 
אז זה מרגיש להסכים לעבור שינוי מהותי (כי זאת הכוונה) וכל זה בתחושה של הנאה מלאה ❣️ כמו שאומרים עם חיוך כל הדרך אל הבנק 😉
3- כי זה משחק שלגמרי מדבר על התפיסת חיים שלי - תהני ממה שיש , עם זה תשחקי ומזה תהני - שם הפתרון - אם תיהיה גם כל מה שמתווסף יפול למקום הנכון 😜
4- ועוד משהו - כמו בחיים - אם לא תמהרי ותחכי רגע כשאת קצת אבודה יבוא לך רמז מה הצעד הבא 😉 - את לא לבד אם את מסכימה לסמוך רגע 💪😍
וזה מתחיל מ2 הנחות בסיס:
1- המוח שלי כל יכול - הרי ידוע שאנחנו משתמשים רק ב10% ממנו אז כנראה אפשר יותר 😉
2- אם המוח שלי כל יכול גם אני 
ועם זה אני הולכת 👍
וזה מדהים כמה כבר למדתי על עצמי בזמן שכבר תרגלתי 
- דבר ראשון התחלתי עם תוצאה של 25.000 שלא הצלחתי לעבור חודשים - מהרגע שהחלטתי שאני יכולה עברתי ל75.000, כשהמטרה הייתה לפחות 100.000
- 130.000 הגעתי יום אחד שהייתי עם כמעט 40 מעלות חום ולולה מתה 🤣 אז כנרא שעדיף המוח המתפקד שמיטבו בהגדרתו שבשיגרה היא לא הדרך 🤣
- ראיתי איך כשאני רואה פתרון לפעמים היד שלי עושה משהו אחר ממה שהתכוונתי - מה שנקרה התת-מודע שלי לא תמים פה ב״כישלונות״ שלי
- ככל שאני מצליחה לפעול בהגיון אחר מן המוכר (וזה ממש הקטע הקשה) התוצאה טובה יותר 😬
- גם פה יש הפתעות לא צפויות - גם כשהכל נראה אבוד ונגד כל הסיכויים פתאום כל הלוח מתנקה וכל הסיכויים חוזרים להיות אפשרויות קיימות - אין אף פעם סיבה בטוחה להתייאש 💪 - שיעור ענק לחיים 😍👏👏
והכי אני מתרגלת לא לפחד להפסיד, להתאכזב, להאמין, לסמוך, ולפעול לפי האינטואיציה כי מה כבר יקרה 😉 וזה ממש מכניס את זה לחיי כי באמת, והפעם על כל דבר בחיים, מה כבר יקרה...אז זה לא יצליח? ו? העיקר שניסית 👍 ואם את שמה לב ככל שאת מנסה יש יותר סיכויים שזה יצליח 👏👏👏
אז יצירת מציאות עדיין בחקירה 
אבל אני כבר מצליחה טיולים של שעה עם הכלב כשבמשך 4 שנים לא העזתי לצאת איתו מהפחד שימשוך ובגלל הכאב ברגל - היום הוא כבר כמעט ולא מושך ולפעמים צריך לשבת ולנוח באמצע אבל השיפור אדיר וזאת תחושה מדהימה 😍
המטרה הבאה היא לרקוד בחתונה של הבן שלי 
סומכת על יקום שהוא גם יעזור לי לזה 💪
נ.ב. איך שסיימתי לכתוב את כל זה חזרתי למשחק לעוד אימון - הייתי באמצע, כמעט הפסדתי...אבל המשחק חזר על עצמו פעמיים שזה לא יקרה וברגע שמצאתי את הצעד הנכון כדי להמשיך זאת התוצאה שהגעתי אליה 🤣🤣 
אני אומרת לכם המשחק הזה הוא יצירת מציאות אחת קטנה...או גדולה 😜

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה