יום חמישי, 4 באפריל 2019

An happy woman's diary #13


מיומנה של מאושרת #13
על זוגיות 2

בעקבות החתונה של בן המדהים והמיוחד שלי, הנה כמה תובנות שאספתי על זוגיות 😍
כאלה שאשמח לחלק איתו אם ישאל אותי 😘

2- התובנה השניה היא שאל תנסה לשנות אותה. היא מדהימה ומיוחדת וחכמה ומצחיקה ובחרת בה כמו שהיא. אז בכל לשון של בקשה תמשיך לאהב אותה כמו שהיא.
בחיי זוגיות יכולים להופיע הרבה דברים שיכולים להציק לנו בבן/בת הזוג שלנו...טבעי...זאת השותפות הכי משמעותית והכי אינטנסיבית שלנו עם בן אדם אחר.
וזה הסוד 😉 היא בן אדם אחר❤️ 
בן אדם אחר שבחרת בו❤️
וחשוב לקבל את זה במלוא מובן המילה ❣️

הרבה שנים, בזוגיות שלי, ניסיתי לשנות אותו. ניסיתי שכל דבר שלא נראה לי יעלם ושהוא יהיה כמוני. אנחנו כל כך שונים, זה ידוע וזאת הייתה התמודדות לא פשוטה, אבל היו דברים בסיסיים שלא רציתי לקבל. וחבל! קילקל הרבה! ולמה? 
למה לי לצפות ממנו להיות מה שהוא לא?
לקח לי זמן להבין שאותו אני אוהבת - בידיוק כמו שהוא, וביום ששיחררתי את הציפיות שישתנה, זאת אני שהשתחררתי ❣️ אני הרווחתי חופש, פשטות, קבלה ובעיקר חזרה אליי האפשרות לאהב, לאהב באמת מכל הלב ❤️.

לא יודעת אם זה ככה גם אצל גברים, אבל אני שומעת מהרבה חברות שהן עשו את אותה טעות כמוני ואומרות : ״אוף! הוא מעצבן עם הקטע הזה שלו...״, ״בסוף הוא ילמד ש...״, ״למה הוא לא מבין...למה הוא לא לומד...״...
כל הדברים הקטנים מכבידים עליהן ובמצטבר זה בונה חומה של חוסר שביעות רצון שכבר לא נותנת להינות, אפילו ממה שיש וזה נותן תחושה של חיים בויתור תמידי, של התפשרות מתמדת...ולא של חיים שמחים ומספקים...ואז האהבה דועכת...
באמת חבל!

אז מצד אחד על תתפשר ❣️ חשוב לחיות מה שחשוב לך!
מצד שני מה שהיא מביאה לחיים שלך זה אושר, לא תיק (כמו שהרבה מגדירים את בן זוגם) שאתה צריך להתמודד איתו. 
יש בה המון דברים ללמוד ממנה😍 זאת הגישה😍 
כל מה שהיא מביאה לחיים שלך הוא מתנה❤️ תהנה ממנה ❣️

מה שמפריע לנו אצל בן אדם אחר הוא בדרך כלל משהו שלא פתור בתוכינו 😉. אז חפש, מה לא פתור בתוכך בזה😘 - שוב, בלי הלקאה עצמית, רק להתבונן. אם זה היה פתור בתוכיך זה לא היה מפריע לך😜.
רמז, לפעמים כל זה עולה בנו כאשר אנחנו לוקחים אחריות על האחר, או בגלל צורך שלנו בלעמוד בקני מידה של האחרים בכלל, או פשוט כי זאת אמונה שלנו שמה שהם עושים משפיע על מי שאנחנו....
כל אלה דברים שמפריעים לך עם עצמך ולא עם אף אחד אחר!

אם תחפש אתה תמצא, אני סומכת עליך 😍 
אז תזכור : אל תפיל עליה מה שלא פתור אצלך. 
תאהב אותה, תאהב את עצמך ורק תמשיך לגדול ולנקות לאט לאט את המגבלות שהצבת לחיים המאושרים שלך. 
זה כיף לגדול, כשמבינים שזה תהליך, שזה קורה עם הזמן, כשלא מאשימים אף אחד 
ובעיקר כשאוהבים ❤️.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה