יום חמישי, 7 במרץ 2019

An happy woman's diary #9


מיומנה של מאושרת #9
השבוע הזה הביא 2 מסקנות:
- 1 - רוגע מרזה 😜
- 2 - יצירת מציאות היא רצון שהופכת להוויה 
-
אז איך כל זה התחיל
בשבועות אחרונים אני מתמודדת עם שינוי הרגלים 😅
זה קטע מסתבר ממש לא ברור מאליו בשבילי 😬
כבר 3 שבועות ש״ויתרתי״ על אחת המשמרות שלי כשכירה, בימי שני בבוקר, למען הגדלת הפעילות כעצמאית 💪
שמחה וששון 👏👏👏
גם כי זה אומר שהקליניקה פתוחה יותר שעות 💕
וגם כי זה היה אחד מהימים בהם עבדתי 12 שעות והגוף ממש לא אהב את זה, אז אני חוזרת לשפיות 🤪
אבל יש פה קטע מעניין
כי אם הגוף התרגל ממש מהר לשינוי, הראש ממש לא 😳
כל עוד עבדתי במתכונת הישנה, הגוף היה בסטרס (בגלל התמודדות עם רעב ועייפות וחוסר הקשבה לצרכים בסיסיים) כי לא היה לו מתי לקחת פסק זמן אמיתי מ 7.00 עד 19.00 - אבל הוא מיד הבין שמשהו השתנה והתחיל להינות 😍 - בהרגשה של ״אוקיי 💪אז אין לחץ 👏👏, סבבה 👍, נוריד את רמת הרעב, נוריד את רמת החשקים (לוופל בלגי 🤣), ואיזה כיף לי!״
אבל הראש ממש לא
הוא עדיין שואל כל יום ״איזה יום היום? 😳״ כאילו שינו לו את כל הלו״ז...הוא גם לפעמים נכנס להתקף פניקה של שניה של ״אני אמור להיות במקום אחר לא? שכחתי משהו?״ ואז נרגע כמו שנלחץ, בשניה, כי נזכר ☺️.
וזה באמת סיקרן אותי להתבונן בתופעות הללו כל יום מחדש ולהבין
איך הגוף במיידי הוריד הילוך באופן טבעי וזורם
ואיך הראש לא הבין שהיה פה שינוי מבורך ונשאר בסטרס
כי מסתבר שברגע שהראש קישר בין ניירונים, מה שנקרה סיגל לעצמו הרגל, הוא ממש מתקשה לשנות את המסלול הליכה שלו אל ההרגל חדש.
ומזה הסקתי 2 מסקנות
1- סטרס פיזי מגביר רעב וחשקים לא הגיוניים (באוכל 😜) - אז כנראה שרוגע מרזה 😜 רק שתדעו 😉
2- שינוי הרגלים, גם לטובה, לוקחים זמן עד שהם הופכים לטבע שני ולמחשבות חדשות - מסתבר שיותר קל לאמץ הרגל חדש מאשר לאבד אחד 😳 ואת זה לא ידעתי 😬.
באמת, אם אני מסתכלת על החיים,
אם אני רוצה שמשהו חדש יכנס לחיי,
לא מספיק לרצות בזה צריך גם להרגיש את זה ושהמחשבות יהיו מתואמות. לא מספיק שאני אגיד שאני רוצה יותר זמן, אני צריכה גם לדעת ולהרגיש את שזה שיש לי 😉 וזאת בדרך כלל הבעיה של כולנו,
מה שהוביל לעוד פריצת דרך לקליניקה
כי אם עד עכשיו התמקדתי באהבה והשלווה שאני מאפשרת לאנשים שבאים אליי לטיפול, ככוח שמאפשר להם שקט פנימי שפותח את דלתות לעוצמות שבהם , השבוע הבנתי שאני עוזרת להם להפוך כל חלום למציאות כי אני מלמדת איך להפוך אותם להוויה 👏👏👏❤️ .
כדי להשיג משהו (או להפרד/להשתחרר ממשהו), לא מספיק לרצות...
זה לא יקרה עד שהמחשבה והרגש יתחברו להוויה ולתודעה ❣️
וזאת בדיוק המומחיות שלי 😍
לא רק לחשוב ולהרגיש אלא לחיות בתודעת שלווה 💕
גדול ❤️
אז היה שוב שבוע מקסים וחשוב 💪
ושיהיה לנו סוף שבוע מדהים 💕

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה