יום ראשון, 20 בינואר 2019

An happy woman's diary #3

מיומנה של מאושרת 3#

שבוע שעבר היה שבוע חזק בחקירה מול יצירת מציאות.
אחת התובנות הראשונות הייתה שיצירת מציאות זה בעצם להסכים להפסיק לפחד מהפחד 💪.
השניה הייתה שממש בא לי לשחק את המשחק הזה 😜.
השלישית שאם אפסיק לשאול את עצמי ״האם אצליח?״ זה מגביר בהמון את הסיכויים שלי שזה יקרה כי אז זה כבר קורה מעצמו 😉 וזאת יצירת מציאות .
והאמת, גם הבנתי שאני כבר עושה את זה מזמן 💃.
כבר כמה חודשים שהחלטתי שאני ארוויח כסף מעבודה מצד אחד ושמצד שני החשבון בנק שלי יתמלא בלי קשר לעבודה שלי. על זה נאמר יצירת מציאות 😍.
אני שכירה ועצמאית וכך אני מתפרנסת, ועדיין יש לי ידיעה ברורה וחזקה בתוכי, שאני לא מצליחה לנפנף, לא משנה כמה אני ״יודעת״ שהיא לא הגיונית, שבין הכסף שאני מרוויחה מהעבודה לכסף שיש בחשבון בנק שלי אין קשר 😍.
אני בן אדם שחיי בתודעת שפע
פעם חשבתי שזאת מתנת שמיים והודתי בכל יום כמה בורכתי💝.
לפני כמה ימים דיברתי עם החברה המדהימה שלי, זאת של הימי שבת הקסומים (למי שעוקב 😉) והיא אמרה לי משפט שהפיל בי אסימון כזה גדול שהוא שינה את כל הפרספקטיבה שלי על מי אני ועל התודעת שפע שבי😍. היא הזכירה לי כמה התודעת שפע הזאת היא בחירה שלי של כל רגעזאת בעצם לא מתנה שהגיע אליי מלמעלה בלבד אלא דרך חיים שבחרתי ובוחרת בה כל רגע מחדש ו-וואו פתאום ראיתי, הבנתי, הרגשתי כמה היא צודקת😍.
התובנה הזאת פתאום פתחה בפניי לא רק תחושה של שייכות מדהימה שלא הייתה, היא גם המיסה את תובנה המוטעת שאני עוף מוזר או חייזר הזוי והכניסה בי המון גאווה ונחת על מי אני ועל בחירות שלי בחיים. פתאום אני מבינה שזה לא שאני חייה בעולם שכולו טוב כי זה מה שמזדמן לדרכי אלא זה מה שאני בוחרת להביא לעולם שלי ובידיוק כמוני, כולם יכולים
אני לא חייה בעולם מגביל למי שמעלה ספקות באמונות שלי, אני לא חיה בלהלהלנד -אני רק בוחרת איפה ומה אני חיהוזה כל מה שמאפשר לעולם שלי להראות כמו שהוא, מלא מתנות, אנשים טובים ומלא סיפוק ואושר בזרימה נעימה💕
אני בוחרת בחירה מאוד עמוקה של כל רגע שכל הטוב הזה אפשרי וקיים ולכן הוא קיים 😍.
מפה להאמין שהשפע שאני חיה אותו תלוי בי זאת רק מסקנה מתבקשת. משם להאמין ששפע כלכלי ומשכורת לא תלויים אחד בשני אלא רק בי זה גם לגמרי הגיוני בעיניי 😜💪😍.
ברגע שמחשבה עושה לי שכל, כמו ההבנה הזאת, היא הופכת בתוכי לידיעה! ומול הידיעה הזאת יש לי כמה אפשרויות.
אחת זה לנפנף אותה אבל כמו שאמרתי אני לא מצליחה 😬.
אחרת זה להאמין בכוח ל״הגיון״ ולדעה הרווחת ולהגיד שוב ושוב לעצמי ״עזבי! מה יש לך?! זה בלתי אפשרי!!!״.
אבל אני, דווקא, בוחרת להאמין לעצמי
למה? קודם כל כי אפשר 🤣. מה אכפת לי תכלס שזה כביכול לא הגיוני ושכולם אומרים שאי אפשר ושזה שטויות...מקסימום הם היו צודקים ושום דבר לא ישתנה מהמציאות שאני מכירה - כמו שאבא שלי היה אומר ״את הלא כבר יש לך אז מה אכפת לך לנסות? 😍״
אז אני על זה
ואמיתי זה עובד 💃
אז איך אני עושה את זה?
אני בוחרת במה אני מאמינה
אני בוחרת לראות בזה שאני מיצרת מציאות
אני מאמינה שאין נכון/לא נכון אלא יש המון אפשרויות ואני נותנת למה שבחרתי לקרות
לא משנה מה יקרה, שיחררתי את הציפיה - מקסימום אופתע לטובה
הסכמתי לתת לרצונות ולאמונות שלי נוכחות ומקום 😍 כי אני מרגישה אותם כידיעה מתוך חיבור ועוצמה
אז תבחרו מה שנכון לכם😍
אני בוחרת לחיות מתוך אמונה וידיעה שהיקום תומך ברצונות שלי ובזה נגמר הסיפור😍 לא שואלת איך (כי לא בהכרח מה שאני יודעת היא הדרך) אני רוצה נותנת לזה לקרות מאמינה שזה אפשרי (את הלא כבר יש לי 😉) סומכתומשחררת
בהצלחה גם לכם
בתודה ענקית ל גלית רואש - החברה שלי לימי שבת קסומים, מתנה לחיי ומטלפת המדהימה😍

#מיומנהשלמאושרת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה