יום חמישי, 3 בינואר 2019

An happy woman's diary #1

מיומנה של מאושרת#1

אז מה היה לנו השבוע
כביכול שבוע משמעותי - בכל זאת עברנו מ2018 ל2019
ו???
תכלס שבוע די שיגרתי במובן הזה
ובכל זאת
זאת הייתה הזדמנות יפה להסתכל אחורה לרגע, להסתכל קדימה בתשוקה וזמן להחליט מה אני עושה עכשיו...
אז 2018 הייתה ממש חמודה. הביאה איתה שמחות ותקווה.
קודם כל מהחדשות האחרונות (כי פייר זיכרון לתווך ארוך זאת לא הגדולה שלי 😬):
1-הבן שלי מתחתן באפריל הקרוב עם מתוקה שאין דברים כאלה👏👏👏
2- אני חוזרת לעצמאות 💪 אחרי שנתיים כשכירה יש אור קצה המנהרה 😍
3- חזרתי לטפל בנשים מקסימות בעזרת תהליך מדהים ויחודי שבניתי כדי לאפשר למטופלות שלי, שעוד יכולות להרגיש בקושי שבחייהן, אבל אם אפילו לרגע אחד הרגישה מלכה ושכל החלקים של הפאזל כבר לא חונקים אותה מבחינתי זאת מתנה - גם אם הדרך עוד לא ברורה איך מחיים את התחושה הזאת לכל יום בחייה אבל אם כבר הצליחה להרגיש פעם איך הקלות מרגישה זה כבר רק עיניין של להבין איך עושים לזה עתק-הדבק לכל רגע שבא 👍 . הקסם של חזור לטפל במגע - השלווה, העומק, הרוגע…שלווה !!! אחת המתנות הגדולות שהחזרתי לחיי!
4- התחלתי עסק חדש (שלוחה של נתינה ואהבה ללא תנאי בשילוב של אירגון ודחיפה קדימה כלכלית לעסקים קטנים) ו-וואלה פשוט הנאה - איזה כיף זה להדהד כישורים של נשים מדהימות ולסלול איתן את הדרך עד שיראו וישמעו אותן - זכות - ולהוריד את הלחץ, את הפחדים, את הלבד של העצמאות כי שליחות היא חברה נחמדה אבל...
5- קניתי אוטו אדום וקטן, עם גג נפתח, עם הילוכים, 3 דלתות (פחות או יותר ההפך ממה שתכננתי לקנות 🤣) ואני מאוהבת בה ❤️. כל כך מצחיק לראות שגם אפשר לתת לחומרי ולתפל מקום ולהינות ממנו 😜 לגמרי גדילה של השנה 💪
6- קיבלתי ים מחמאות מהילדים שלי, ולא על איך אני נראת אלא בהסתכלות אחורה בהודיה על הבית (גם אם לא היה מושלם) בו הם גדלו - ולזה אין מחיר ואין דרך להרגע מזה 💖 עונג שאין כמותו 😍
7- חגגתי 30 שנה עם האיש שבחר בי ושבחרתי בו - עוד אחד מהמתנות, הלא מובנים מאליהם, של החיים ❣️
וזה רק על קצה מזלג 💪
ונכון שכשמסתכלים אחורה שמים את הפוקוס (לפחות אני, אבל בזה דווקא לא נראה לי שאני מיוחדת) על דברים הטובים שעזרו לנו להרגיש טוב עם עצמינו, לרגעי אושר ועל הסיפוק שנתן לנו כוח ונותן תקווה להמשך... החיים מרגישים טובים בהסתכלות לאחור.
מה שנתן הכי הרבה ומילא וסולל גם ל2019 זאת הייתה החזרה לנחת המוחלט - שנים מכווצות קדמו לה ופתאום השנה חזרתי למצוא את הדרך אל הלב המתרחב, אל הקיום השלו ללא עירורין .
כל זה חזר אליי השנה וזה מה שנותן לי תחושה שלא משנה מה יקרה יש לי את הכלים להמשיך עם הטוב לאורך כל בדרך. אין לחץ, אין ציפיות - יש דרך, והיא לא ארוכה, כי היא הנוכחות הבטוחה ברגע הזה - כי תכלס זה הדבר האמיתי היחיד ❣️
גם הרבה שאלו אותי השנה איך אני עושה כדי לחיות ככה - פייר מתנה 😍 - אבל זה לא כי החיים שלי שונים משלהם - אני פשוט לוקחת אותם כנראה אחרת 😉
זה לא שאין לי צרות ובעיות - כן גם לי יש תסכולים ואכזבות, כאבים ופחדים, היסוסים וחוסר ביטחון במה יהיה - כמו כולם. גם לי לא קל לחיות עם כאב ברגל שלא עוזב, לא קל לא להצליח לרקוד כמה שבא לי, לא קל לחשב כמה צעדים צפויים עד שאקרוס, לא קל לותר על טיולים כי אין איך להרגיש בהם בריאה וצעירה (די 😬)....
הייתי רוצה שכל זה יעלם ! כמו כל אחד שיש בו מועקה וחסימה לא משנה איפה ולמה.
אז כמו כולם אני כואבת ועם זאת במשוואה של החיים שלי הטוב לוקח בגדול ❤️ והוא לוקח כי אני מצליחה לתת לו לנצח - לא כי אני מתעלמת מהרע אלא כי אני נותנת לו את המשקל הראוי במשוואה - הוא לא העיקר, הוא לא הפוקוס, הוא חלק, כמו כל השאר, של החיים. לא פחות ולא יותר.
אז כן הקושי קיים - והאושר קיים
והשאלה היא מה אני מחפשת בחיים?
אז התשובה שלי היא נחת 💖
החיים לא עוברים עליי עם כל מה שהם, אני בונה אותם לשביעות רצוני ❣️
יש אנשים שהקושי הוא המנוע שלהם לצאת אל האושר ולגדילה. אני לא יודעת לעשות כזה. איפה שיש קושי אני עוצרת וקופאת. באסה, ניסיתי אחרת, דווקא לזה אין לי עדיין כלים. ועדיין אני מלאת תקווה ורצון לחיים מהממים אז אני מביאה אותם אליי - הם הפוקוס שלי, הם המנוע שלי, הם הגדילה שלי - ככה גדלתי כל החיים. תמיד קיבלתי מתנות ועם השנים למדתי שלקחת אותם בשתי ידיים זאת ה-דרך ❣️
הדרך גם ל2019 ❣️ הדרך לרגע הזה
❣️הדרך לחיות ❣️

#מיומנושלמאושרת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה