יום חמישי, 31 בינואר 2019

An happy woman's diary #5

מיומנה של מאושרת #5

אז מה היה לנו השבוע 😏
תכלס הפעם כמעט והייתי יכולה לכתוב על ״יומנה של מבואסת״ 😬
למה?
ככה 😬
בלי סיבה אמיתית...כביכול
תחושה פנימית של עירעור...
פשוט הסתובבתי חלק גדול מהשבוע בלי מצב רוח - תחושה שהאנרגיות ירדו
ו? מה אני עושה עם זה?
אני אשמח לספר לכם כי אני רואה המון אנשים מסתובבים בעולם עם תחושה של ביאוס (אם היא מבוססת ואם לא) וזאת באמת תחושה לא נעימה...
אז אשמח לעזור, אם אפשר😘
השבוע אפילו שמעתי מישהי אומרת שהיא מעדיפה לא ללכת לסדנה של העצמה כי זה יכניס אותה לדיכאון להתמודד עם זה שלה זה לא יקרה...
אפילו עוד לא ידעה מה יהיה בסדנה באמת, לא שמעה על פתרונות שיש ומה רצו להביא לחיים שלה...ויתרה מראש 😳
כמה חבל 😔
זה להעביר את החיים כי צריך, בלי שאיפות, בלי רצונות, עם לב סגור מפחד לקוות לטוב שלא יגיע.
כל כך הרבה אנשים שמעדיפים להשאר ברע שלהם, העיקר לא לקוות כי הם בטוחים שזה יביא לאכזבה...ועדיף להם את הרע המוכר מהרע שיכול להתווסף בגלל האכזבה...
כל כך קשה לחיות ככה...
וגם כאלה שמסכימים לקוות, עדיין לא מוצאים את הדרך החוצה, כי המוכר וידוע הוא הבטוח.
אז כן! המוכר והידוע הוא הנוח ואני אוהבת אותו, אבל אני שמה דגש על מוכר וידוע אחר...ותכף אסביר 😉
גם אני חייתי בתחושה הזאת, מלא שנים,
וזה היה הכל חוץ מנעים
אז חיפשתי לזה פתרון
או יותר נכון קיבלתי לזה פתרון - כי לא ידעתי אפילו שאני מחפשת כזה ושזאת אופציה להרגיש אחרת,
זאת הסיבה למה כל כך חשוב לי להגיד לכל האנשים :
יש לזה פתרון !
גם אני לא ידעתי, אבל יש!
אפשר לחיות אחרת !!
אז השבוע היה כזה של להתבונן על התחושה הזאת של חוסר סיפוק, של להרגיש את הבאסה שעוטפת את הלב, והחיים מתנהלים בכיף שלהם אבל אני לא שם
לא בא לי
לא נעים לי
עייף לי
אין לי כוח
אין לי מוטיבציה
בשביל מה?
הרבה משפטים, מלווים בתחושות כבדות...
אז מה למדתי לעשות עם זה?
1-דבר ראשון מרגישה את זה כמו שהוא - לא נעים לי! עובדה קיימת- לא אומר שום דבר עליי, לא אומר שום דבר על החיים שלי...פשוט ככה אני מרגישה. אין פה מה להוסיף. לא סרט וסיבות. לא עבר ולא עתיד. רגע שכזה.נקודה. וככה אני שמה את הרגע הזה והתחושה הזאת בפרופורציה - כן לא נעים לי עכשיו...או קיי...ו? זה לתמיד? יש לזה סיבה אובייקטיבית? את זוכרת שכל מה שאת מרגישה זה בעצם איך שאת מתרגמת את הדברים בראש ומשם עובר לרגש?!
2- גם אם לא נעים לי עכשיו אני נשארת פתוחה לרגע הבא - לא נעולה שאני חייבת ישועה אלא פתוחה - שאולי הוא יביא חוויה והוויה אחרת...אולי...
וגם אם לא...סוף העולם? לא אבל לא נעים...
3- בואי נבדוק שניה מה קורה פה
למה אני מרגישה ככה?
שאלה רלוונטית? כן ולא
אובייקטיבית לא טוב לי? כן ולא
יש מלא סיבות לבאסה, ויש מלא סיבות לשמחה ונחת. אני יכולה לתרץ את הבאסה הזאת בכל מיני דרכים והן הכי אמיתיות. אז כביכול מאוד רלוונטי למה אני מרגישה ככה, ואם אדע מה מפריע לי, אני אוכל לא רק להבין אלא גם לעשות כנגד זה. מצד שני זאת אני מרגישה לא טוב מול זה...רק אני...אני החלטתי שזה לא טוב לי ואז עם זה אני זורמת...
ואם במקום זה, אני אעצור רגע להבין לא מה אני לא רוצה, אלא מה אני כן 😜. אז כבר לא רלוונטי למה אני בבאסה אלא רק מה אני רוצה.
וזאת השיטה שלי!
לשים את פוקוס על מה אני רוצה!
4-בתכלס, הבאסה באה כשמאמינים שיש דרך להשיג את מה שאנחנו רוצים, דרך אחת, ברורה ומקובלת ואת זה אנחנו רוצים אבל...לא מצליח לנו 😔.
למשל אני השבוע רציתי להרגיש מוצלחת, נחת, סיפוק, נועם, שלווה, ידיעה וביטחון על כל מיני דברים בחיים שלי...ולא היה מהכיוון שחיפשתי בו...
אבל ללב שלי (גם לא לשלכם 😉) זה ממש לא משנה מאיזה כיוון זה בא. הוא רק רוצה להרגיש את כל זה, אז למה אני קובעת לו מאיפה זה יבוא? למה אני חוסמת אותו מלהרגיש מה בא לו, כי החלטתי לקחת שליטה, ואני רוצה שזה יביא דווקא משם?
אז לא! מוותרת על הקבעון! באהבה רבה כי יש מלא דרכים להרגיש את כל זה ולהרחיב את הלב 😍.
מוצלחת יש לי מלא סיבות להרגיש כי אני טובה בלא מעט דברים,
נחת תמיד יש לי כשאני חושבת על הילדים שלי אבל יש עוד סיבות ומוסיפה כל יום,
סיפוק גם אם אני מתחברת למוצלחת ולנחת שבי,
נועם - ברור שנעים להרגיש את כל זה ,
שלווה - למה שלא אהיה שלווה עם כל הנועם והנחת הזה...
וידיעה וביטחון - החיים מלאים בחלקים בי ובעולם שלי שאין בהם עירעור ואפילו לא הירהור 💪
וככה התחושה הפנימית משתנה כי אני מסכימה להרגיש את מה שכל כך רציתי להרגיש וגם אם זה לא מהכיוון שהתכוונתי.
הלב התרחב, שמח, נהנה, היום הרגיש אחרת?! זה כל מה שרציתי תכלס .
במקום ללכת אל המוכר והידוע שאם אצליח להגיע למטרה אני ארגיש מוצלחת, הלכתי אל המוכר והידוע איפה אני כבר הייתי ועדיין מרגישה מוצלחת
זה איזור הנוחות זה האיזור שאיתו אני גדלה לעוד הפתעות ושאיפות
ברגע שאני יודעת שאני מוצלחת (זוכרת ומסכימה להרגיש את זה בתוכי) אז אני מוצלחת וכל דבר נוסף חדש קטן עליי 😉. לשם אני אגיע מתי שאני אגיע, לא מוותרת 💪, אבל גם בלי, החיים שלי כבר שלמים, אני רק נהנית יותר ככה מהדרך 😍. האופק הוא נחמד אבל הכאן ועכשיו הוא שנותן את הכוח ללכת 😉.
אז יצאתי מהבאסה,
התמלאתי גאווה
מקווה שתקחו מכל זה משהו שיעזור גם לכם אם גם אתם כרגע לא במיטבכם 😍
כולי תקווה 😍

#מיומנהשלמאושרת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה