יום ראשון, 5 בדצמבר 2010

שיאצו משולב והוראה מתקנת

אני מאמינה מאוד בתרומה של טיפולי מגע בכל תחומי החיים.
כאשת חינוך בעברי אני יודעת עד כמה שיאצו ושיטות מגע אחרות שאני מיישמת מועילות לילדים, ובעיקר לילדים עם קשיים לימודיים ולקויות למידה.

שילוב טיפולי מגע להוראה התקנת
על פי הגישה ההוליסטית האדם אינו הבעיות שלו. האדם הוא מכלול הפנים המרכיבים אותו.
כל החלקים מושפעים אחד מהשני באינטראקציה מתמדת. לכן כאשר אומרים שלילד יש היפראקטיביות, דסלקציה, הפרעת קשב וריכוז וכו'... הקושי שבא לידי ביטוי ומתגלה בלימודים, בדרך כלל מצביע על חוסר איזון רחב היקף.
רבים הילדים אשר מקבלים תמיכה לימודית דרך הוראה מתקנת. הילד מקבל תמיכה ריגשית, קבלה מול הקשיים ויחס מחבק ומקדם. הילד כבר מרגיש עזרה מול הקושי.





במבט ההוליסטי תפקידי למצוא את הסיבה לסימפטום. לרוב הקושי הלימודי נובע מחוסר שקט ומיקוד של המוח, שלא מתפקד כראוי, משום שהגוף והרגש "מעסיקים" אותו בלפצות על חולשותיהם: חולשה פיזיולוגית, צורך בתמיכה ריגשית, חוסר שלווה פנימי... כל אלה פוגעים בתפקוד הלימודי.
במקרים של לקויות למידה "טהורות" וקושי בהטמעה אחרי הלמידה "שיאצו משולב" משפר את התפקוד הקוגניטיבי ומכין את הגוף לקליטה ועיבוד.
לתת טיפול "שיאצו משולב" לילד בנוסף לטיפולים הוראה מתקנת משלים את הטיפול.

הטיפול במגע
תומך ועוטף מבחינה ריגשית,
מחזק את המערכות מבחינה פיזיולוגית,
מרגיע ומאפשר לשקט להשתלט ולהתבסס פנימה.
מאפשר מיקוד והטמעת החומר הנלמד.

שילוב טיפולי "שיאצו משולב" בצמוד לשיעורי הוראה מתקנת כדי לתת התייחסות לכל הצרכים של הילדיכם ולהגדיל את סיכויי ההצלחה של הטיפולים הדידקטיים.
הטיפול נעשה בלבוש מלא. המטופל שוכב על מיטת טיפולים או מזרן.
אורך הטיפול משתנה לפי גיל, אופיו וצרכיו של כל מטופל.

השאיפה שלי הוא לטפל בילדים במגע הוליסטי. מאז שאני מטפלת שיאצו כבר הצלחתי לצבור ניסיון רב בתחום שיאצו לידלים עם קשיי למידה: בפרויקט חממה בלפיד לדים עם קשיי למידה), במעון צ'יימס במודיעין (אוטיזם, C.P, ADHD, עיכוב התפתחותי...), בקופת חולים מאוחדת ובקליניקה הפרטית שלי.
וזה עובד!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה