יום שישי, 7 במרץ 2014

כל הזמן אני מדברת על הכאבים של הגוף ועל זה שהמודעות מול הכאב תאפשר את הריפוי...

השבת אחת הבנתי עד כמה יש לי דיבור ישיר עם הגוף...
הוא כואב ואני רואה בעיניי רוחי מה בעצם הוא רוצה להגיד, מה עובר עלינו ברמה הרגשית ומשתקף דרך הגוף!
  
אני נוגעת (בעזרת שיאצו, טווינה, עיסוי תאילנדי וקרניו-סקראל) אינטואיטבית במקום הנכון כדי לתת לגוף מענה ולאפשר לו לעשות את העבודה בחלק הפיזי! להרגיע, להזרים, לאזן!

אך לגבי התובנות שתקבלו אצלי...מה שאני קוראת לו מסרים מהגוף,
אני רק מתווחת שהמסר יהיה יותר ברור!
אחרי זה העבודה היא עליכם!

העבודה שלי היא להעביר פיזית ואנרגטית שקט ושלווה לגוף ולתודעה שתוכלו להתחיל את התהליך הרגשי ממקום שמאפשר עבודה ועיבוד!

אבל אל תצפו ממני לניסים! 
לגבי הריפוי, אני משאירה את זה לכם!

אני פה לתמיכה, לעזור לכם לקבל ולהכיל מה שעובר עליכם...
אבל השליטה בידיכם! 
בקצב שלכם! בדרך שלכם! 
לפי מה שנכון לכם!
אני פה רק לרגע...להכוונה...לשירותכם...ואז סומכת עליכם! 
כי אתם ורק אתם תחוללו ניסים בחייכם!

באהבה!  
לכל מי שרוצה שקט והנאה בחיים שכרגע מאתגרים ;-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה