יום חמישי, 13 במרץ 2014

גילוי נאות!

אתמול הלכתי לקבל טיפול...ואיזה טיפול זה היה!
יצאתי משם והרגשתי שקוסם נגע בי!

אפילו עירער אותי מעט...
איך אני קוראת לעצמי מומחית לכאב כשבן אדם כזה מעלים את שלי בכזאת פשטות ומהירות...
נתן לי חומר למחשבה...

אז קודם כל תודה לאיש המקסים
ושנית תודה לחוויה שנתנה לי להבין:
1- הוא קוסם, אבל ריפוי הכאב הוא תהליך...כי היום חזר לכאוב...פחות...אבל עדיין אצטרך לחזור להמשך טיפול...בידיוק כמו שקורה למטופלות שלי...אז נרגעתי! ;-) ואולי אפילו הבנתי על מה מדברות המטופלות המקסימות שלי כשהן יוצאות מהקליניקה בהודיה גדולה למרות שהכאב לא נעלם ;-) 
2- כל אחד והמומיות שלו...הוא מומחה למבנה העצמות (אוסטאופט שאמליץ לכל מטופליי) ...משלים לגמרי לעבודה שלי! צריך גם כזה (שלו) וגם כזה (שלי) כדי שהגוף יתפקד בריא ומאוזן!
3- המומחיות שלי, אפילו אם היא בהפרתת הכאב, היא בעיקר העירסול והחיבוק שמגע ידיי והגישה שלי לחיים נותן לאנשים שמגיעים אליי!

לפעמים אני קוראת לעצמי המרגיעה הלאומית ( ;-) ) והחברות שלי קרואות לי ״דובון אכפתלי״ ( ;-) ) 
זאת אני ומה שיש לי לתת...בענווה ובאהבה גדולה לכל האנשים באשר הם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה