יום שני, 31 במרץ 2014

חזרה אליי התשוקה לטיפולי תטא הילינג טהורים!!!

טיפולי תטא הם טיפולים עוצמתיים ומשנים גישה ותחושה מול נושאים מכבידים בחייכם 
מול גופכם
מול הקריירה שלכם
הזוגיות שלכם
חוסר תשוקה בחייכם
וכל קושי שאתם רוצים להעיף רחוק מכם!

לחיות עם תטא זה כמו כשהחשמל והמים הזורמים נכנסו לבתים...יכולנו להמשיך בלי...אבל למה??

הטכנולוגיה והקדמה נותנות לנו אפשרות לחיות חיים קלים, נעימים...מאפשרות להתמקד בהתפתחות האישית שלנו...מצמצמים מאמצים מול הישרדות...
התטא הילינג גם!

במקום לסבול, לסחוב, להסתדר, להתמודד....אפשר בקלות ובפשטות!!
אין צורך יותר להתהלך בחושך בזהירות שלא נתקל במכשול...מאירים עליו, מפנים אותו ובוחרים איך נראת הדרך!
אין צורך לסחוב ״לכלוכים״ מיותרים עד שנגיע למים צוננים...מנשירים מה שלא משרת ומעצימים את מה מרגיש משמח ומחמם את הלב! 

תטא הילינג זאת דרך להפעיל את המוח בצורה כזאת שמהיר את מה נכון לי, מה טוב לי, מה כדאי לי, מה אני רוצה...מול כל השאלות שפעם הינו צריכים להתברבר בהם שעות, ימים ושבועות...עכשיו יש דרך לקבל תשובה!

לדעתי באחד הימים זה יהיה לימודי חובה בבתי ספר כמו ספורט ואסטרטגיות למידה!

לאור הרצון שלי וכדי לעודד אתכם להעיז ולטעום
טיפולי תטא השבוע יעלו רק
180 ש״ח בטלפון
ו 200 ש״ח בקליניקה

תנצלו!!
כי משבוע הבא טיפולי תטא הילינג יחזרו למחיר הרגיל (250 ש״ח)

ולמי שרוצה תמיד אפשר לבוא לטיפול מגע ותודעה...גם שוס ;-)
תשאלו את מי שכבר יתנסה!!
שווים גם לא במבצע ;-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה