יום ראשון, 9 בפברואר 2014

למראית למראית העין! אחד החוקים המעצבנים אותי בדת!
ופתאום שמתי לב שגם אני עושה כזה! כי אין מצב שאלך לעשות טיפול עם ג׳ינס!
אני בוחרת כל מכנס שישאיר את העור לנשום, את הבטן לקחת את נפחה הטבעית ושתאפשר את התנועתיות לגוף...חובה בעיניי! בלי להכנס לקיצוניות של בגדים מסיבים טביעיים בלבד...ויש לי גם מכנסיים כאלה שנראים כמו ג׳ינסים...ואיתם לא אלך לטפל...כי אחד המסרים החשובים בטיפול הוא לתת את המקום ההכי נוח לגוף! 
וג׳ינס גם אם אני יודעת באיזו כוונה וקפדנות אני בחרתי אותו לנוחיות הגוף...לא מעביר את המסר ;-) אז נשאיר אותם להזדמנויות אחרות ;-)

את הפוסט הזה כתבתי לפני כמה ימים...וראו איזה פלא...בידיוק השבוע הלכתי לטפל עם ג׳ינס...חחחח...והיה בסדר ;-) 
המטופלת שאלה ״מה קרה? את נראית שונה...ג׳נס? שרשרת? מה?״ אז הסברתי את גישתי ועמדתי ואולי המסר עבר דווקא יותר ברור מזה שדיברתי עליו!?!
שוב...לפעמים, כל מה שצריך זה לעלות למודעות את הדברים כדי להשתחרר ממעכבים ;-)
ולהבין שלדבר על היא הדרך ההכי טובה להעביר את המסר!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה