יום שישי, 28 בפברואר 2014

נפלה לי תובנה...וואחד תובנה ;-)
פתאום יש תחושה שאני מבינה מה קורה בתקופה החדשה שעוטפת ומשתלטת עלינו!

 עד עכשיו, בעידן הישן, (בתחושה שלי ובטח בחיים שלי) הייתי ממגנטת הפכים ממני...ולמה? כדי לעזור לעצמי להגדיר את עצמי! כי האמנתי (או שזה היה חוק בטבע) שהפכים מאפשרים הגדרה עצמית ( אור עם צל, זכר ונקבה...) וזה מה שהייתי צריכה אז!
בלי לדעת מי אני לא יכולתי לקבל זכות קיום ולהתקדם!

עכשיו אני מאמינה דווקא שדומה מושך דומה!
ברגע שאני יודעת מי אני (בערך ;-) work in process תמידי) ושלמה עם מי שאני, אני יכולה למשוך את הדומה לי כדי להעצים אותו ;-) 
לא צריכה הפכים...סיימו את תפקידם בחיי!
רוצה דומים...כדי להינות ממי אני!
ואני נהנית ;-)
תודה!!
תודה אירנה!
ותודה לתהליך התפתחותי שהביא אותי עד עלום!

ועם התובנה המדהימה (והלא פשוטה) הזאת...שבת שלום ומבורכת!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה