יום רביעי, 16 במאי 2012

כאב גב תחתון


למה הגב התחתון כואב לנו!



היום נדבר על טיפול גב תחתון
בכל טיפול גב תחתון אני קודם כל נוגעת ומתחברת לגוף 
ולמה? 
כי כאב גב תחתון מדבר על בעיה שקשורה בתמיכה, והתמיכה הכי טובה לגוף היא מגע!
הגב תחתון מסמל תמיכה כי הוא הבסיס, עליו כל עמוד השדרה שלנו נתמכת, הוא הוא היסודות שמחזיקים את הבניה המופלאה של גוף שלנו. 
כדי לטפל בגב תחתון גם צריך לחפש מה חסר לו כדי שיוכל לתמוך בנו, לתמוך בגוף, לתמוך בכל מה נחליט, לתמוך בהתנהלות חיינו.

אז מה חסר לגב שלך ובודאי גם לך שקשור בתמיכה. 
איפה אתה לא תומך בעצמך :
אולי אתה לא דואג לשבת נכון בעבודה?
אולי אתה נשאר בישיבה גם כשאתה מרגיש שהגוף מתחיל להציק?
איפה לא תומכים בך?
אולי אתה מעמיס על עצמך בלי לחשוב שאפשר לבקש עזרה?
אולי אתה נותן לחיים לקרות בלי לחשוב שמגיע לך?
מה הביא אותך לחוסר תמיכה ?
כי אולי הוא מאמין שלתת זה נעלה ולבקש עזרה זה סימן של חולשה?

כדי לטפל בגב התחתון מה הוא צריך, מה אתה צריך כדי להרגיש את התמיכה שאתה זקוק לה. ואני יודעת שלפחות הגוף זקוק להתיחסות הזאת כי עם הכאב הזה הגיע עד כדי כאב בגוף, זה שהגוף יודע שצריך לטפל בזה, אם לא הוא פשוט לא היה כואב שם. 

אז אם כואב לך הגב התחתון צריך להראות לו שאתה מתיחס אליו, שאתה קודם כל תומך בו ולכן לדעתי דבר ראשון לגעת (זאת השפה של הגוף).
ואם גם אתה תבחן את החיים שלך תבין למה הגב מגביל את החופש והבחירה שלך, איפה אתה מגביל את עצמך ביומיום!
אם תדע תוכל למצוא מה אתה צריך כדי שירגיש אחרת, כדי שתרגיש אחרת...כדי לחזור לבחור ולחזור ולנהל את חיינו! אם תתמוך בעצמך תעקור מהשורש את הביעת גב תחתון שלך ואם תדייק בפתרון יש סיכוי שהוא לא יחזור!
תחשוב על דברים קטנים שאם תשנה אותם הם ישנו את התחושה שלך...תתמוך בעצמך!
ובסרטון הבא אני גם אתן לך כמה טיפים פשוטים כדי לעשות את זה בקלות!

2 תגובות:

  1. ראיתי טיפול בכאבי גב בעזרת מיטת היפוך. האם את מכירה? ואם כן, מה דעתך?

    השבמחק
  2. לטפל בכאבי גב תחתון בעזרת מיטת היפוך מוכר לי בהחלט...בשנה שעברה בעלי סבל מפריצת דיסק ששיתקה אותו למיטה במשך חודש עד שמצאנו את הרעיון הגאוני הזה...זה הציל אותו!
    אני מאמינה שזה פתרון מצויין לרווח בין החוליות ולכן להקל על לחץ בין החוליות...לכן אני מאוד מאמינה בשיטה הזאת להקלה על כאבים במקרה של פריצת דיסק!
    זה אפשר לו לחזור לגובה המקורי שלו...גם נחמד :-)
    גם חשוב לי לציין שזה לא מתאים לאנשים עם בעיות לחץ דם, לחץ תוך עיני...

    אבל מניסיוני, כמטפל בעיות גב תחתון, זה לא פותר כל כאב בגב התחתון...שווה לבדוק קודם מה הסיבה הפיזית לכאב, כי אם הבעיה לא קשורה לצימצום רווח בין החוליות זה לא יעזור!
    ולא הייתי מסתפקת בזה: כדי למנוע שהבעיה תהפוך או תשאר כרונית (זה מאוד נפוץ בכאבי גב תחתון), הייתי ממליצה לבדוק את הסיבה הרגשית שמסתתרת מאחורי הכאב...
    הגב התחתון צריך תמיכה...אבל איזו תמיכה...זה מה שצריך לגלות!
    כמו שמיטת היפוך היא תמיכה, אבל לא בהכרח תמיכה שמתאימה לכולם...

    השבמחק