יום רביעי, 15 ביוני 2016

Love and Fear


אהבה ופחד מנהלים את העולם
ואת חיינו...
איך מפסיקים?
איך חוזרים להרגיש חופשיים מול הפחד, האהבה והחיים?!
מחופש רגשי לחופש מעשי
זה אחד המטרות שלי בחיים
להבין שרגש הוא רק רגש
אין מה לפחד ממנו
וכמה חזק שלא יהיה יחלוף
לא בהכרח לתמיד אבל אין חיים שהם רק עצב, רק פחד או רק אהבה
ורגעים קסומים
החיים הם קשת של רגעים
ולכל רגע רגש משלו
הפחד ההכי גדול הוא לכאוב
אך כמו כעס, כאב הוא רק סיפמטום,
סימפטום של תחושת חסר,
של שאיפה לשלם ולאחדות
בימים האחרונים יצא לי לשמוע כמה פעמים ״אל תבכי! חמודה אל תבכי!״ מאמהות דואגות ואוהבות
ולמה אנחנו מבקשות מאחרים לא לבכות?
תכלס כדי שלא יכאב לנו...
ומה אם יכאב? לא נעים? נכון, לא נעים!
יעבור? בטח יעבור!
ומה זה בכי?!
שחרור של הכאב
עיבוד ופתרון
כי מה עושה הבכי ?
מאפשר למשהו חדש להכנס
מאפשר פורקן, מאפשר חיבוק וחיבור
אז באמת לא כדאי לבכות?
אז אל תפחדו
גם אל תפחדו לכאוב
רק תחפשו מה ״חסר״ לכם
ומאיפה באה התחושת חוסר הזאת
כמה שהיא אמיתית
היא רק אשליה חיצונית
כי בפנים יש את הכל
הבפנים תמיד שלם
אז גם אם החוצה זה לא מרגיש ככה
תזכרו שזאת רק אשליה
״אין מספיק כסף״
״הוא לא אוהב אותי מספיק״
״אני לא מספיק טובה״
כאילו שהחוץ אמור למלא את התחושה הפנימית
אבל כמו שאומרים הילדים שלי ״אמור זה שם של דג״ 😜
אז אל תחכו, אל תצפו
תתמלאו ממה שיש
תשכחו ממה שנראה לכם שאין
ותהנו 😍
בלי פחד שחסר משהו
כי לא חסר כלום
כל אחד שלם, מושלם
ומלא !
כל השאר בחירה וגישה
בקיצור אשליה 😉
מלב אל לב️

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה